زلنسکی تجلیل جشن پیروزی 9 می را منع کرد

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2023
عضو شوید
واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: تصمیم ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین مبنی بر اعلام 8 می در اوکراین به عنوان روز پیروزی بر نازیسم به جای جشن گرفتن روز پیروزی در 9 می، خشم در کشورهای مستقل مشترک المنافع و اوکراینی ها را برانگیخت.
به گزارش اسپوتنیک، امروز از تصمیم رئیس جمهور زلنسکی برای اعلام 8 می در اوکراین به عنوان روز پیروزی بر نازیزم مطلع شدیم. این البته باعث خشم نه تنها در کشورهای مستقل مشترک المنافع، بلکه در خود اوکراین نیز شد، زیرا افراد زیادی وجود دارند که 9 می برای آنها مقدس است.
Начальник Главного управления разведки Министерства обороны Украины Кирилл Буданов  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2023
رئیس اطلاعات اوکراین وعده کشتن روس ها در سراسر جهان را داد
پیش از این گزارش شده بود که روسیه حکم ولدیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در مورد تصمیم برای جشن گرفتن 9 می به عنوان روز اروپا را به شدت ارزیابی کرده است. وزارت امور خارجه رئیس دولت را "یهودای جدید" نامید، شورای فدراسیون اظهار داشت که برای مقامات فعلی کیف جنگ بزرگ میهنی وجود ندارد و بر این اساس، هیچ خاطره ای از آن وجود ندارد. کرملین ابراز اطمینان کرد که علیرغم تصمیم زلنسکی، 9 می برای بسیاری از اوکراینی‌ها یک تاریخ مقدس باقی خواهد ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала