جلوگیری از یورش پهپادهای اوکراینی به یک فرودگاه نظامی در منطقه ایوانوو

© ЦОС ФСБ РФ /  مراجعه به بانک تصاویر ФСБ предотвратила диверсию на объекте энергосистемы Крыма
ФСБ предотвратила диверсию на объекте энергосистемы Крыма - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2023
عضو شوید
سرویس امنیت فدرال روسیه از جلوگیری یورش پهپادهای اوکراینی به یک فرودگاه نظامی در منطقه ای ایوانوو خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس امنیت فدرال روسیه روز یکشنبه گزارش داد، که سرویس امنیت فدرال به همراه وزارت امور داخله، تلاشی برای خرابکاری که از سوی اطلاعات اوکراین در فرودگاهی در منطقه ایوانوو با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برنامه ریزی شده بود، متوقف کردند.
Солдаты на позиции рядом с американским зенитным комплексом Авенджер во время военных учений в регионе Тайчжун, Тайвань - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
از بین بردن سامانه ضد هوایی AVENGER امریکایی از سوی پهپاد روسی "لانست" در اوکراین
در این پیام آمده است: "سرویس امنیت فدرال به همراه وزارت امور داخله فدراسیون روسیه تلاش برای انجام یک اقدام خرابکارانه و تروریستی را که توسط اداره اطلاعات وزارت دفاع اوکراین در فرودگاه نظامی"سیورنی" در منطقه ایوانوو با استفاده از پهپادهای پر از مواد منفجره برنامه ریزی شده بود متوقف کردند".
به گفته این اداره، اشیاء متجاوز، هواپیماهای شناسایی و کنترل رادار A-50 بودند. در جریان فعالیت های عملیاتی-جستجو در خاک روسیه، یک گروه خرابکار شناسایی شد که هماهنگی و مدیریت آن توسط کارکنان خدمات ویژه اوکراین انجام می شد.
این گزارش می افزاید: "قرار بود مواد منفجره دست ساز برای خرابکاری از خاک اوکراین با یک هواپیمای موتور سبک Aeroprakt-A 32 از روستای بلیستوف منطقه چرنیهوف تحویل داده شود".
مشخص شده است، که در نتیجه کنترل سازماندهی شده بر پرواز هواپیما، به منظور جلوگیری از انجام عملیات خرابکاری، خلبان و همچنین اعضای گروه خرابکاری و شناسایی اوکراین که توسط اداره اطلاعات اصلی وزارتخانه دفاع استخدام شده بودند، پس از فرود در منطقه تولا در زمان انتقال سلاح بازداشت شدند.
افزون بر این، اقداماتی برای جستجوی همه اعضای گروه خرابکاری و شناسایی اوکراین و مستندسازی فعالیت های غیرقانونی آنها در حال انجام است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала