مدودف: آلمان رهبری خود را در اروپا از دست خواهد داد

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев проводит в режиме видеоконференции заседание Межведомственной комиссии Совета безопасности РФ
Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев проводит в режиме видеоконференции заседание Межведомственной комиссии Совета безопасности РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2023
عضو شوید
مدودف: آلمان به زودی رهبری سیاسی و اقتصادی خود را در اروپا برای مدت طولانی از دست خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، نایب رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه در یک کانال تلگرامی نوشت که آلمان به زودی رهبری سیاسی و اقتصادی خود را در "اروپای متحد" برای مدت طولانی از دست خواهد داد.
مدودف در کانال تلگرامی خود نوشت: "با این سرعت، آلمان به زودی رهبری سیاسی و اقتصادی خود را در "اروپای متحد" برای مدت طولانی از دست خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد که از دست دادن رهبری آلمان "برای خوشحالی" فرانسه و بریتانیا خواهد بود. به گفته وی، این به معنای فروپاشی کامل آن سیاستمدارانی است که گفتند آلمانی ها می توانند به راحتی بدون روسیه زندگی کنند، علاوه بر این، وظایف آنها نیز به پایان خواهد رسید.
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2023
واکنش وزرات خارجه روسیه به اخراج دیپلمات های روسی از آلمان
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала