سفارت روسیه در مورد ممنوعیت پرچم آلمان در روز پیروزی اظهار نظر کرد

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر Акция во Владивостоке в поддержку жителей освобожденных территорий Донбасса и Украины, где проводится референдум о вступлении в состав Российской Федерации. Референдум о вхождении ДНР, ЛНР, Херсонской и Запорожской областей
Акция во Владивостоке в поддержку жителей освобожденных территорий Донбасса и Украины, где проводится референдум о вступлении в состав Российской Федерации. Референдум о вхождении ДНР, ЛНР, Херсонской и Запорожской областей - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2023
عضو شوید
مسکو تصمیم آلمان مبنی بر ممنوعیت نمایش پرچم روسیه در بناهای یادبود را نمی پذیرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی نچایف سفیر روسیه در آلمان اعلام کرد طرف روسی تصمیم مقامات آلمانی را نمی پذیرد که بر اساس آن در 8 و 9 می 2023 بازدیدکنندگان از بناهای یادبود اصلی ارتش شوروی از نمایش پرچم های دولتی فدراسیون روسیه و نمادهایی که به طور جدایی ناپذیر با پیروزی روز و رهایی آلمان و اروپا از نازیسم مرتبط هستند منع می شوند.
سفیر به خبرنگاران گفت: "تصمیم مقامات برلین به شدت غیرقابل قبول است که بر اساس آن در 8 و 9 می 2023 بازدیدکنندگان از نمایش پرچم های دولتی روسیه در بناهای یادبود اصلی ارتش شوروی و همچنین نمادهایی که به طور جدایی ناپذیر با روز پیروزی و آزادی آلمان و اروپا از نازیسم در ارتباط هستند، از جمله پرچم پیروزی، پرچم اتحاد جماهیر شوروی، "روبان سنت جورج"، عناصر لباس نظامی تاریخی و حتی آهنگ های سال های جنگ منع می‌شوند."
این دیپلمات خاطرنشان کرد که طرف روسیه چنین رویکردی را "غیراخلاقی و غیرقابل قبول" می داند. نچایف افزود: "ما خواستار لغو کامل ممنوعیت های مربوطه هستیم."
Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев проводит в режиме видеоконференции заседание Межведомственной комиссии Совета безопасности РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2023
مدودف: آلمان رهبری خود را در اروپا از دست خواهد داد
او همچنین خاطرنشان کرد که اتحاد جماهیر شوروی 27 میلیون شهروند خود را که در میدان های نبرد از کار اجباری غیرقابل تحمل، گرسنگی و بیماری ها، تیراندازی، سوختگی و شکنجه در طول جنگ هیتلر برای نابودی نازی ها و یک اسمان آرام، با جان خود پرداخت کرد.
قابل یادآوری است که پولیس برلین گزارش داد که در پایتخت آلمان برای دومین سال متوالی در روزهای 8 و 9 می، برای جلوگیری از درگیری، پوشیدن پرچم ها و نمادهای روسیه، اوکراین و اتحاد جماهیر شوروی در یادبودهای شوروی ممنوع خواهد بود. در عین حال، پاتریک هاینمن، وکیل طرفدار اوکراین در توییتر خود اعلام کرد که دادگاه اداری برلین ممنوعیت پرچم اوکراین را در یادبود های شوروی در 8 و 9 مه لغو کرد، اما ممنوعیت پرچم روسیه و شوروی را لغو نکرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала