کلوپ ویدیو

کرملین از تلاش رژیم کی‌یف برای حمله به پوتین خبر داد + ویدیو

© Sputnik / Alexey MaishevГосударственный Исторический музей и Московский Кремль. Архивное фото
Государственный Исторический музей и Московский Кремль. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2023
عضو شوید
کرملین اعلام کرد که دو هواپیمای بدون سرنشین که به سمت کرملین در حرکت بودند، هدف قرار گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، در نتیجه اقدامات به موقع نیروهای نظامی و نیروهای ویژه با استفاده از سیستم های جنگی راداری، پهپاد هایی که به سمت کرملین در پرواز بودند، از مدار خارج شدند.
سرویس مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه افزود: دو هواپیمای بدون سرنشین به سمت کرملین هدف قرار گرفتند که در نتیجه اقدامات به موقع ارتش و سرویس های ویژه با استفاده از سیستم های جنگ راداری، این دستگاه ها از کار افتاد و در نتیجه سقوط آنها و تکه و پاره شدن قطعات در زمین کرملین، تلفات جانی و خسارات مادی نداشته است.
مسکو این اقدامات را یک اقدام تروریستی برنامه ریزی شده و سوء قصد علیه رئیس دولت فدراسیون روسیه می داند که در آستانه روز پیروزی، رژه 9 می، که در آن حضور مهمانان خارجی نیز برنامه ریزی شده است، میداند.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری به ریانووستی گفت که پوتین در زمان حمله پهپادهای اوکراینی در کرملین نبود، امروز در محل اقامت خود در نزدیکی مسکو در نوو اوگاریوو مشغول به کار است. سخنگوی کرملین گفت که برنامه های برگزاری رژه در میدان سرخ در 9 می همچنان پابرجاست.
روسیه این حق را برای خود محفوظ می دارد که هر جا و هر زمانی که صلاح بداند اقدامات تلافی جویانه به این حمله را انجام دهد.
Глава Республики Крым Сергей Аксенов во время посещения международного детского центра Артек в Крыму - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2023
FSB سؤ قصد به جان اکسیونوف را دفع کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала