پنهان‌کاری اوکراینی ها بی اعتمادی غرب را بیشتر برانگیخت

© AP Photo / Efrem LukatskyУкраинский флаг и монумент Родина-Мать в Киеве
Украинский флаг и монумент Родина-Мать в Киеве  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2023
عضو شوید
کی‌یف طرح ضد حمله را از آمریکا و اتحادیه اروپا از ترس افشای اطلاعات جدید پنهان می کند.
به گزارش اسپوتنیک، پولیتیکو به نقل از منابع ناشناس در اروپا می نویسد که کی‌یف جزئیات ضد حمله بهاری خود را به دلیل درز احتمالی اطلاعاتی که می تواند مواضع در میدان نبرد را به خطر بیندازد، مخفی نگه می دارد.
این نشریه گزارش داد: مقامات گفتند که همتایان اوکراینی آنها به افشای اسناد طبقه بندی شده از سرباز گارد ملی ماساچوست، جک تکسیرا، به عنوان یکی از دلایلی که کی یف از به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد حمله متقابل، از جمله زمان، مکان و تعداد نیروهایی که قصد دارد برای این عملیات مستقر کند، خودداری کرده است.
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی امریکا به این روزنامه گفت که کمبود اطلاعات پیش از حمله متقابل برای واشنگتن تعجب آور نخواهد بود.
در ماه آپریل، شبکه تلویزیونی امریکایی به نقل از یک منبع ناشناس نزدیک به ولودیمیر زلنسکی گزارش داد که کی یف "برخی طرح های نظامی" را به دلیل درز اسناد طبقه بندی شده که وضعیت سربازان اوکراینی، موقعیت آنها، ذخایر تسلیحات و برآورد تلفات و برنامه های ایالات متحده و ناتو برای تقویت آنها را توصیف می کند، تغییر داده است.
پنتاگون در حال بررسی مواد افشا شده است. مسکو رد نمی کند که اطلاعات نادرست هدفمندی وجود داشته باشد. همانطور که سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه گفت، ایالات متحده به یک طرف درگیری تبدیل شده است و در واقع جنگ ترکیبی را علیه روسیه به راه انداخته است که ممکن است شامل روش های مشابه باشد.
Специальная военная операции России по защите Донбасса - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2023
افشاگری های غیرمنتظره نیروهای مسلح اوکراین زنگ خطر را در غرب به صدا درآورد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала