15000 پوند استرلینگ؛ صورتحساب وسایل گمشده از محل اقامت لیز تراس

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Глава МИД Великобритании Элизабет Трасс на пресс-конференции с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым в Москве
Глава МИД Великобритании Элизабет Трасс на пресс-конференции с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2023
عضو شوید
رسانه: تراس برای اقلامی که از محل سکونتش ناپدید شده بودند، مبلغ 15000 دلار صورتحساب دریافت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه تایمز به نقل از یک منبع ناشناس می نویسد، نخست وزیر سابق بریتانیا، لیز تراس، یک صورتحساب 12000 پوندی برای سال 2022 برای پوشش هزینه های غذا و نوشیدنی، و همچنین حمام و دمپایی هایی که گفته می شود از اقامتگاه کشورش، Chevening ناپدید شده اند، در زمانی که او وزیر خارجه بود، تحویل داده شده است.
به گزارش این روزنامه، دفتر کابینه برای تراس فاکتوری برای هزینه اقامتش در Chevening Manorفرستاد، جایی که او در حین تبلیغات انتخاباتی حزب محافظه کار بریتانیا در سال 2022 میزبان مهمانان بود.
مقامات با تراس تماس گرفتند و به صراحت گفتند که او باید هزینه اقلامی که در دوران تصدی خود گم شده اند، بپردازد، این مصارف مربوط به غذا و شرابی که او و دستیارانش در آنجا مصرف می کردند، حوله‌های حمام و حتی دمپایی‌ها که ناپدید شدند، می شود.
به نوشته این روزنامه، دولت بریتانیا فقط برای رویدادهای رسمی در این املاک هزینه می پردازد. پذیرایی از مهمانان شخصی یا برگزاری جلسات مهمانی پرداختی ندارد.
سخنگوی این سیاستمدار به تایمز گفت که تراس قصد دارد این صورتحساب را به چالش بکشد، زیرا ممکن است شامل هزینه های شخصی و رسمی باشد.
Новый премьер-министр Великобритании Лиз Трасс - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2022
معاش تراس پس از ترک مقام مشخص شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала