راکت‌های امریکایی "زونی" به اوکراین تحویل داده شد

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Летно-тактические учения штурмовиков Су-25 в Краснодарском крае
Летно-тактические учения штурмовиков Су-25 в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2023
عضو شوید
خبرگزاری اونیان (УНИАН) اعلام کرد که نیروی هوایی اوکراین راکت‌های هوا به زمین "زونی" امریکایی را دریافت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری اونیان (УНИАН) می نویسد، میکولا اولشچوک، فرمانده نیروی هوایی اوکراین، عکسی از یک طیاره جنگی سوخو-25 مجهز با راکت‌های زونی منتشر کرد که ایالات متحده قول داده بود به اوکراین منتقل کند.
لورا کوپر، نائب دستیار وزیر دفاع امریکا در اوایل جنوری اعلام کرد که ایالات متحده چهار هزار راکت های بدون کنترل "زونی" کلاس "هوا به زمین" را به عنوان بخشی از یک بسته جدید کمک های نظامی به اوکراین برای استفاده نیروهای هوایی آن می دهد.
خبرگزاری اونیان (УНИАН) می نویسد: "میکولا اولشچوک، فرمانده نیروی هوایی نیروهای مسلح اوکراین، Su-25 را مجهز با راکت‌های امریکایی زونی نشان داد که ایالات متحده در جنوری از انتقال آن خبر داد."
Всеобщая забастовка во Франции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2023
فرانسه نگران افزایش جرم و جنایت برخاسته از بحران اوکراین است
قابل یادآوری است که روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала