رئیس جمهور چک از مشکل اصلی قوای اوکراین نام برد

© AP Photo / Thibault Camusمیلوش زیمان رئیس جمهور چک
میلوش زیمان رئیس جمهور چک  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2023
عضو شوید
رئیس جمهوری چک پاول: فقدان پوسته باعث می شود تانک های غربی در اوکراین کالاهای انبار کنند.
به گزارش اسپوتنیک، پتر پاول، رئیس جمهور چک روز یکشنبه پس از بازگشت از اوکراین گفت: مشکل اصلی قوای اوکراین امروز کمبود گلوله است، به این دلیل، به ویژه تانک های غربی در واقع به کالاهای انبار تبدیل می شوند.
به گفته پاول، شرکای غربی تجهیزات بسیار کارآمدی مانند تانک‌های مدرن را به اوکراین می‌رسانند، اما با حداقل مقدار مهمات. اوکراینی ها فقط برای چند روز می توانند خودروها را مستقر کنند و سپس باید آنها را تحویل بگیرند.
Флаг Чехии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2022
چک سفارتش را در کابل برای همیشه می بندد
پاول گفت: "در واقع، این (تانک‌ها) به یک محصول انبار تبدیل می‌شود. و این کار چندان فایده‌ای ندارد.
پاول، به عقیده او، گفت: "البته، تکنیک نیز کم است، اما کمبود مهم مهمات نه تنها توانایی اوکراین را برای دفاع موثر از خود محدود می کند، بلکه تا حدی توانایی او را برای انجام یک ضد حمله موفق... محدود می کند." ارتش روسیه در توپخانه و راکت انداز مزیت دارد، اما مهمتر از همه در مقدار مهمات.
پاول در 28 تا 29 اپریل به همراه رئیس جمهور اسلواکی، زوزانا چاپوتووا، از اوکراین بازدید کرد. آنها با ولودیمیر زلنسکی گفتگو کردند و همچنین از تعدادی از شهرک های که در جریان گلوله باران آسیب دیده بودند بازدید کردند. علاوه بر این، پاول با رهبری منطقه دنیپرو که جمهوری چک قصد کمک به بازسازی پس از جنگ را دارد، گفتگو کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала