کولبا: ضد حمله آغاز جنگ است نه پایان جنگ

© AP Photo / Rodrigo AbdУкраинские военнослужащие. Архивное фото
Украинские военнослужащие. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2023
عضو شوید
کولبا گفت که ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین نباید به عنوان آخرین نبرد تلقی شود.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین، در نشستی مشترک با وزرای خارجه کشورهای گروه هشت بالتیک شمالی، گفت که حمله متقابل مورد انتظار نیروهای اوکراینی نباید به عنوان آخرین نبرد تلقی شود.
روز جمعه، روسای آژانس های روابط خارجی گروه 8 بالتیک شمالی، شامل لتونی، دانمارک، استونی، ایسلند، لیتوانی، نروژ، سویدن و فنلند برای یک بازدید وارد اودسا شدند. اوایل روز جمعه، الکسی رزنیکوف، رئیس وزارت دفاع اوکراین گفت که اوکراین برای ضد حمله آماده است، نیروها منتظر تصمیم فرماندهی هستند.
کولبا در ویدئویی که در صفحه رسانه‌های اجتماعی وزارت امور خارجه منتشر شد، گفت: "ضدحمله نباید آخرین نبرد تلقی شود. نبرد سرنوشت ساز همان نبردی است که به آزادسازی کامل سرزمین های اوکراین منجر می شود. این نتیجه را فقط در پایان می توان گرفت و نه در آغاز نبرد. کسانیکه در مورد اینکه آیا این یک نبرد سرنوشت‌ساز است یا خیر نتیجه گیری می کنند، در واقع تصویر تلاش‌های ما را تحریف می‌کند.
وی خاطرنشان کرد که برای اینکه اوکراین در میدان نبرد به پیروزی دست یابد، ممکن است دو یا چند ضد حمله وجود داشته باشد. به نظر او، درگیری کنونی مناقشه ای نیست که بتوان آن را منجمد کرد. او در پایان گفت: اوکراین تا پیروزی خواهد جنگید.
دنیس شمیحال، نخست وزیر اوکراین در اوایل آپریل گفت که ضدحمله اوکراین ممکن است در تابستان آغاز شود. رسانه های امریکایی گزارش دادند که ضد حمله اوکراین ظاهراً برای 30 آپریل برنامه ریزی شده بود. کارشناسانی که با اسپوتنیک مصاحبه کردند، خاطرنشان کردند که نمی توان اظهارات متناقض کی‌یف و واشنگتن را باور کرد: این می تواند بخشی از یک کمپین اطلاعات نادرست باشد.
Генеральный секретарь НАТО Йенс Столтенберг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2023
دبیر کل ناتو در مورد ضد حمله اوکراین ابراز نظر کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала