پوتین انزوای روسیه از جهان را رد کرد

© Sputnik / Sergey Karpukhin/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время встречи с председателем Китайской Народной Республики Си Цзиньпином
Президент РФ Владимир Путин во время встречи с председателем Китайской Народной Республики Си Цзиньпином - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه می‌گوید روسیه نمی‌خواهد خود را در انزوا قرار دهد، با کشورهای دوست که به خود ارزش قایل هستند، روابط ما را ادامه می‌دهیم.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشستی با شورای قانونگذاران بیان کرد، روسیه از جهان جدا نیست و به همکاری با کشورهای دوست ادامه می دهد.
به گفته رئیس دولت، افراد زیادی در امریکا و اروپا وجود دارند که "با ما یکسان فکر می کنند". وی همچنان تاکید کرد، نخبگان در این کشورها نظرات خود را به اشتراک نمی گذارند - چنین سیاستی ممکن است به نفع شهروندان خودش نباشد. "حتی نتیجه برعکس هم دارد"
رئیس جمهور در ادامه افزود: "روسیه قرار نیست در انزوا قرار گیرد. برعکس، ما روابط عملگرایانه، برابر، متقابل سودمند و منحصراً مشارکتی را با کشورهای دوست در اوراسیا، آفریقا و آمریکای لاتین گسترش خواهیم داد."
Президент Турции Реджеп Тайип Эрдоган во время беседы с президентом РФ Владимиром Путиным на полях VI саммита Совещания по взаимодействию и мерам доверия в Азии в Астане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2023
پیشنهاد جدید اردوغان به پوتین
وی در اخیر خلاصه کرد: "روسیه از قوانینی پیروی نخواهد کرد که غرب به دنبال تحمیل آن به جامعه بین المللی است. رئیس جمهور از تلاش های "شریکان سابق در برخی کشورها" برای مجبور کردن سایر کشورها به دنبال دیدگاه های خودشان یادآوری کرد. وی خاطرنشان کرد: با این کار هم چارچوب قانونی و هم کانال های گفتگو را از بین می برند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала