امریکا به زلنسکی درباره پیامدهای خودداری اش از گفت و گو با روسیه هشدار داد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Супруга президента США Джо Байдена Джил, президент Украины Владимир Зеленский и президент США Джо Байден во время встречи в Белом доме
Супруга президента США Джо Байдена Джил, президент Украины Владимир Зеленский и президент США Джо Байден во время встречи в Белом доме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2023
عضو شوید
یک نظامی پیشین امریکایی به رئیس جمهور اوکراین درباره ای پیامدهای خودداری اش از گفت و گو با روسیه هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، داگلاس مک گرگور سرهنگ/دگروال بازنشسته ارتش ایالات متحده، مشاور پیشین رئیس پنتاگون می گوید، که خودداری اوکراین از گفت وگو با روسیه می تواند به برکناری ولودیمیر زلنسکی منجر شود.
وی گفت: "زلنسکی با یک سوال دشوار روبرو شد: او اکنون چه باید بکند، زیرا سخت است که بگوییم آخرین نیش چه خواهد بود و منجر به از دست دادن قدرت او خواهد شد".
مک گرگور معتقد است، که اگر زلنسکی لفاظی خود را تغییر ندهد، این می تواند پیامدهای منفی بلندمدتی برای حرفه سیاسی او داشته باشد. به گفته این افسر بازنشسته، مذاکره با روسیه در این مرحله می تواند تنها راه برای کیف برای جلوگیری از ضررهای سنگین باشد.
رادیو اسپوتنیک پیش از این گفته بود، که چه کسی در ایالات متحده آشکارا از کاخ سفید خواسته است که تغییر قدرت در اوکراین را به تاخیر نیندازد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала