- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ویدیویی نبرد تانک های روسیه در مقابل تانک های ناتو

© Photo / Vitaly V. KuzminТанк Т-90М
Танк Т-90М - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2023
عضو شوید
فیلم تمرینات پرسونل تانک های روسیه برای انهدام تانک های ناتو منتشر شد.
به گزارش اسپوتنیک، در ویدئویی که امروز توسط وزارت دفاع روسیه منتشرشد، پرسونل تانک‌های روسی تی 90 ام (Т-90М) در حال تمرینات شدید برای نابودی تانک‌های ناتو در اوکراین - M1 آبرامز امریکایی، لئوپارد 2 آلمانی و چلنجر 2 بریتانیایی استند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد" خدمه تانک‌های T-90M Proryv در طول دوره آموزشی، ضعیف‌ترین و آسیب‌پذیرترین نقاط ضعیف تانک‌های ساخت غرب را که برای نیازهای قوای مسلح اوکراین توسط کشورهای ناتو تامین شده، بررسی کرده و همچنین مهارت‌های خود را در زمینه تدارک انداخت و کنترل این وسایط جنگی ارتقا می‌دهند".
این ویدیو قسمتی از صنف های تئوری را به تصویر می کشد که در آنها استادان با تجربه نقاط ضعف تانک های غربی را برای نظامیان روسیه تعریف می کنند. پرسونل تانک در یک صنف فی البداهه در یکی از میدان های تیر پشت جبهه عملیات ویژه، آموزش می بینند.
همچنین ویدیوی وزارت دفاع آموزش عملی تانکیست ها در محل تمرینات را نشان می دهد.
استادان تکتیک‌ها و ویژگی‌های مبارزه با تانک‌های غربی را به تانکیست ها، توپچی‌ها و قوماندانان تانک آموزش می‌دهند تا آنها اهداف را تعیین و آنها را در فاصله حداکثر چهار کیلومتری مورد اصابت قرار دهند.
ارتش روسیه با تانک تی-90 ام مجهز می شود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2018
ارتش روسیه با تانک تی-90 ام مجهز می شود
در پایان جنوری، برلین، پس از فشار شرکای ناتو، اعلام کرد که تانک های لئوپارد 2 را به رژیم کیف تحویل داده و اجازه می دهد تانک های آلمانی از سوی سایر کشورهای که آنها را در اختیار دارند، به اوکراین تحویل داده شود همچنین ایالات متحده از اعزام یک مجموعه کندک - 31 عراده - از تانک های مدرن آبرامز تولید خود به اوکراین خبر داد. در همان زمان، کاخ سفید تصریح کرد که این تحویل ماه ها طول خواهد کشید.
مسکو در بهار گذشته به دلیل ارسال سلاح به مقامات کیف یادداشت را به کشورهای ناتو ارسال کرد. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هرگونه محموله با تجهیزات نظامی برای اوکراین به هدف قانونی قوای روسیه تبدیل خواهد شد. به گفته وی، ایالات متحده و ناتو نه تنها با انتقال سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها مستقیماً همکاری می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала