انفجار انقلابی در اوکراین پس از نادانی های زلنسکی

© AP Photo / Geert Vanden WijngaertПрезидент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции на саммите ЕС в Брюсселе, Бельгия
Президент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции на саммите ЕС в Брюсселе, Бельгия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2023
عضو شوید
مشاور رئیس جمهور پیشین اوکراین از انفجار اوضاع در اوکراین به دلیل کارهای رئیس جمهور کنونی این کشور خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، الیگ سوسکین مشاور لئونید کوچما رئیس جمهور پیشین اوکراین در کانال یوتیوب خود اعلام کرد، که اوضاع در اوکراین به دلیل غصب قدرت از سوی ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور کنونی این کشور در آستانه یک انفجار انقلابی است.
این کارشناس خاطرنشان کرد: "سیستم سیاسی در اوکراین از بین رفته است، زیرا شورای عالی، به عنوان بالاترین نهاد قانونگذاری، آشکارا عمل نمی کند. قدرت توسط نخبگان غصب شد، قدرت از مردم سلب شد. قوه قضائیه و دادگاه قانون اساسی شکست خوردند".
Вид на Ялту - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2023
هشدار به زلنسکی درباره پیامدهای ناگوار یورش بر کریمه
وی شرایط سخت اقتصادی این کشور را یادآور شده گفت: "کی یف در واقع ورشکست شده و 60 درصد از مجموعه اقتصادی را از دست داده است، گریونا تنها به لطف ذخایر داخلی و خارجی حفظ می شود و ساختار اجتماعی جامعه اوکراین به دلیل مهاجرت 11 میلیون نفر از جمهوری از هم پاشیده شده است".
سوسکین گفت، که همه این حقایق از نزدیک شدن به فروپاشی و انفجار انقلابی در کشور خبر می دهد.
وی در پایان گفت: وضعیت در حال غیرقابل کنترل شدن است.
سوسکین گفت، که زلنسکی به کشورهای غربی اجازه داد تا اوکراینی ها را فریب دهند: ارتش در موقعیت دشواری قرار داشت، اما متحدان عجله ای برای تامین تسلیحات لازم نداشتند. این کارشناس خلاصه کرد: سربازان مهمات و تجهیزات کافی ندارند و در صفوف نیروهای مسلح اوکراین تعداد زیادی تلفات زخمی و کشته شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала