کلوپ ویدیو

پوتین پرواز با هلیکوپتر میگ-171ای2 را با شبیه ساز آزمایش کرد + ویدیو

© Sputnik / Sergei Bobylev/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин посетил интерактивный музей под открытым небом, посвященный истории обороны Москвы
Президент РФ Владимир Путин посетил интерактивный музей под открытым небом, посвященный истории обороны Москвы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2023
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هنگام بازدید از کارخانه هوانوردی اولان اوده، شبیه ساز خلبانان هلیکوپتر کلاس سنگین Mi-171A2 را آزمایش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هنگام بازدید از کارخانه هوانوردی اولان اوده، شبیه ساز خلبانان هلیکوپتر کلاس سنگین Mi-171A2 را آزمایش کرد.
پوتین پرواز را با یک مربی انجام داد. هنگامی که رئیس جمهور در راس آن نشست، شبیه ساز تیک آف هلیکوپتر، پرواز در شرایط شهری و فرود را شبیه سازی کرد. صفحه شبیه ساز باند فرودگاه و پانورامای شهر را از بالا نشان می داد.
در گزارش آمده است که "رئیس جمهور چندین مانور جالب انجام داد".
هلیکوپتر کلاس سنگین Mi-171A2 که برای اولین بار در سال 2014 به پرواز درآمد، در حال حاضر مدرن ترین هلیکوپتر از نوع Mi-8/17 است.
در 16 فبروری، رئیس وزارت صنعت و تجارت دنیس مانتوروف گفت که در روسیه در سال 2023-2025 برنامه ریزی شده است که 86 هلیکوپتر با هزینه کل 44.5 میلیارد روبل تولید شود. وی با اشاره به اینکه به نمایندگی از پوتین تولید 86 فروند هلیکوپتر Mi-8AMT/Mi-8MTV-1 پیش بینی شده است، افزود: 17 شرکت هواپیمایی روسیه این هلیکوپترها را دریافت خواهند کرد.
روز قبل، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه وارد بوریاتیا شد و از کارگاه های کارخانه هوانوردی اولان اوده بازدید کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала