- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

کیف آمادگی منفجر نمودن استیشن برق آبی "کاخوفسکایا" را می گیرد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Въезд на Каховскую ГЭС имени П. С. Непорожнего в Херсонской области
Въезд на Каховскую ГЭС имени П. С. Непорожнего в Херсонской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2023
عضو شوید
کیف به بهانۀ تهدید انفجار استیشن برق آبی Kakhovskaya، می خواهد مردم را به استیشن برق کاخوفکا بیاورد.
به گزارش اسپوتنیک، مقامات کیف دستور تشدید تیرانداز استیشن برق آبی کاخوفسکایا را به منظور جلوگیری از احیای آن و تشدید خطر فاجعه هستوی در استیشن Zaporozhye در زمینه اطلاعاتی دادند.
بر اساس منابع در قوماندانی نظامی اوکراین، کیف دستور افزایش فشار تیراندازی بر روی اسیشن کاخوفسکایا را صادر کرد تا دسترسی متخصصین روسی که در آنجا کار می کنند به کارهای مرمت محدود شود. در همان زمان، مقامات اوکراین عمدا مشکل کاخوفسکایا را تشدید میدهند. استیشن برق و اردوی روسیه را در خطر هستوی و آسیب به محیط زیست قرار می دهند."
Военнослужащие ВСУ на востоке Украины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2022
قوای مسلح اوکراین آماده حمله بزرگ در منطقه استیشن برق اتمی زاپاروژیه هستند
همکار آژانس یادآور شد که اکنون آب از مخزن کاخوفسکا تخلیه می شود و اوکراین می خواهد به بهانه ای برای ایجاد تحقیقات محیط زیست استفاده کند و روسیه را به تخلیه عمدی آب متهم کند.
منبع گفت: کیف به خوبی از دلایل واقعی این روند، یعنی آسیب به مکانیزم های استیشن برق آبی به دلیل تیراندازی توسط نیروهای مسلح اوکراین آگاه است. اوکراینی ها عاجل تلاش های پرسنل برای انجام کارهای بازسازی را خنثی می کنند. هنگامی که متخصصین و حمل و نقل غیرنظامی در نزدیکی استیشن ظاهر می شوند، آنگاه تیراندازی هدفمند آغاز می شود.
به گفته وی، استدلال های کیف در مورد تهدید یک فاجعه هستوی در استیشن هستوی Zaporozhye "به نظر نمی رسد کاملاً موجه باشد"، زیرا کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی تشخیص کرده اند که انتشار آب به طور قابل توجهی بر سیستم سرد کننده ریاکتور، که حوض سرد کننده آن است، تأثیر نمی گذارد. با آب های زیرزمینی پر می شود.
اما این منبع وظیفه اصلی رژیم کیف را نه جلب توجه به مشکل محیطی زیست که در رسانه ها مورد سوء استفاده قرار می گیرد، بلکه اتصال استیشن برق آبی Kakhovskaya برای تامین برق به ساحل سمت راست منطقه Kherson نامید".
وی در پایان گفت: "برای این کار، اوکراین باید متخصصین خود را به بهانه انجام کارهای مرمت به استیشن بیاورد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала