- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ناسازگاری کیف و واشنگتن بر سر درگیری در اوکراین

© AP Photo / J. Scott ApplewhiteФлаги Украины и США у здания Капитолия в Вашингтоне
Флаги Украины и США у здания Капитолия в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2023
عضو شوید
رسانه ها درباره ناسازگاری کیف و واشنگتن بر سر وضعیت آرتموفسک و کریمه می نویسند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پولیتیکو، ناسازگاری بین کیف و واشنگتن بر سر پایان درگیری در اوکراین و اهداف آن در حال افزایش است.
به گفته منابع، "نقاط داغ تنش" جدید دیگری بین دو کشور پدید آمده است: خرابکاری در جریان شمالی/نورداستریم، وضعیت در آرتموفسک و تمایل کیف برای جنگیدن برای کریمه.
Флаги Украины и США у здания Капитолия в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2023
امریکا مشکل فساد در اوکراین را پذیرفت
خاطرنشان می شود، که دولت جو بایدن، رئیس جمهور امریکا به مقامات اوکراینی اطلاع داده است، که برخی از اقدامات خشونت آمیز در خارج از خاک اوکراین پذیرفتنی نیست.
یادآوری می کنیم، که آرتموفسک بخش جمهوری خلق دونتسک زیر کنترل کیف، در شمال شهر بزرگ گورلوفکا واقع شده است. این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات گروه نیروهای اوکراینی در دونباس است. نبردهای شدیدی برای شهر در جریان است. بر اساس آخرین گزارش‌ها، نیروهای روسی همه ای جاده‌های قیرریزی شده به شهر را قطع کرده یا کنترل آتش را در اختیار گرفته‌اند. راه های گل و لایی به طور جدی تحویل مهمات برای پرسنل نیروهای کیف را پیچیده کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала