کلوپ ویدیو

دقت منحصر به فرد راکت جدید روسیه R-37M +ویدیو

CC BY-SA 4.0 / Vitaly V. Kuzmin / RVV-BD AA missile (cropped photo)Авиационная ракета класса воздух-воздух большой дальности РВВ-БД
Авиационная ракета класса воздух-воздух большой дальности РВВ-БД - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2023
عضو شوید
راکت جدید R-37M بیشترین دقت در اصابت به اهداف را در چارچوب منطقه عملیات ویژه نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، راکت جدید R-37M بیشترین احتمال اصابت به اهداف را در چارچوب عملیات ویژه نظامی نشان داد.
به گفته وی، این راکت ها تاکنون در منطقه عملیات ویژه نظامی علیه اهداف مختلف هوایی اوکراین از جنگنده های چند منظوره سوخو-35 اس روسیه، جنگنده های رهگیر MiG-31BM و همچنین جنگنده های نسل پنجم Su-57 استفاده شده است.
وی افزود: راکت های R-37M جنگنده‌های Su-27 و MiG-29 اوکراینی، هواپیماهای تهاجمی Su-25، بمب‌افکن‌های خط مقدم Su-24M، بالگردهای کم‌پرواز و پهپادهای مختلف از جمله Bayraktars را سرنگون کردند. در عین حال، راکت در مانور دادن به اهداف با اضافه بار زیاد کارایی بالایی از خود نشان داد.
وی تصریح کرد که نسخه R-37M برای نیروهای هوافضای روسیه از نظر عملکرد نسبت به نسخه صادراتی RVV-BD از جمله قابلیت‌های سر خود برتر است. این منبع گفت: "R-37M دارای ویژگی های منحصر به فردی برای راکت های هوا به هوا از نظر برد، سرعت خود، سرعت و برد ارتفاع اهداف مورد اصابت است. اکنون این راکت در جهان نظیر ندارد."
به گفته منابع باز، R-37M متعلق به راکت های دوربرد هوا به هوا است و برای انهدام جنگنده ها، هواپیماهای تهاجمی، بمب افکن ها، هواپیماهای ترابری نظامی، هلیکوپترها، پهپادها و راکت های کروز دشمن در هر زمان طراحی شده است. روز، از همه جهات، و همچنین در شرایط سرکوب الکترونیکی و در برابر پس زمینه زمین و سطوح آب.
حداکثر برد پرتاب R-37M طبق داده های باز 300 کیلومتر است، ارتفاع اصابت به اهداف از 30 متر تا 25 کیلومتر است، حداکثر سرعت پرواز راکت 6 سرعت صوت است، یعنی در واقع ، راکت مافوق صوت است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала