- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

کشته شدن آموزش دیده ترین واحدهای اوکراینی در نزدیکی آرتموفسک

© AP Photo / LibkosКлубы дыма над Бахмутом (Артемовском)
Клубы дыма над Бахмутом (Артемовском) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2023
عضو شوید
نیروهای روسیه آموزش دیده ترین واحدهای نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه آرتموفسک شکست دادند.
به گزارش اسپوتنیک، وال استریت ژورنال به نقل از افسران اوکراینی می نویسد، نیروهای روسیه در چند ماه گذشته چندین واحد از آموزش دیده ترین واحدهای نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه آرتموفسک شکست داده اند.
Военный ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2023
کلوپ ویدیو
روایت گرسنگی سربازان اوکراین از زبان باشندگان آرتموفسک + ویدیو
در این نشریه گفته شده است: "افسران برخی از تیپ های دیگر می گویند، که چندین واحد از جمله برخی از بهترین آموزش دیده ها در جنگ در منطقه باخموت در ماه های پسین از بین رفته اند".
این روزنامه خاطرنشان می کند، که تیپ های واقع در نزدیکی شهر در سطح آموزش متفاوت هستند و همیشه نمی توانند به طور عادی با یکدیگر تعامل داشته باشند. همانطور که یکی از فرماندهان اوکراینی به این نشریه گفت، مواضع وی به دلیل این واقعیت است که یک گردان مجاور متشکل از داوطلبان ضعیف آموزش دیده بدون هشدار منطقه خود را ترک کردند.
یادآوری می کنیم، که روز جمعه یوگنی پریگوژین بنیانگذار واگنر گفت، که جنگجویان این گروه تقریباً به طور کامل آرتموفسک را محاصره کرده اند. یکی از اعضای این یگان تصریح کرد، که تمامی راه های تامین و خروج نیروهای مسلح اوکراین از شهر در تیررس آتش توپخانه روسیه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала