پولند به تأمین تسلیحات برای اوکراین، قبل از شروع عملیات ویژه اعتراف کرد

© AP Photo / Leo CorreaВоенный ВСУ
Военный ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2023
عضو شوید
در پولند گفتند که حتی قبل از شروع عملیات ویژه نظامی مهمات را به اوکراین رسانده اند.
به گزارش اسپوتنیک، وزیر دفاع بلاشچاک: پولند حتی قبل از شروع عملیلات ویژه نظامی شروع به ارسال مهمات به اوکراین کرد.
ماریوش بلاشچاک، وزیر دفاع ملی این جمهوری در مصاحبه با متروپولیا وارشاسکا گفت: پولند حتی قبل از شروع عملیات نظامی ویژه، ارسال مهمات به اوکراین را آغاز کرد.
بلاشچاک گفت: "حمایتی که از اوکراین ارائه کردیم و اجازه دهید یادآوری کنم که ما اولین محموله های مهمات را حتی قبل از شروع جنگ به اوکراین ارسال کردیم باعث شد تا کار برای تجهیز ارتش پولند را تسریع کنیم. ما باید برای هر گونه آمادگی آماده باشیم. امریکایی ها برای چنین سیاستی اصطلاحی برای صلح از طریق قدرت (صلح از طریق قدرت) دارند."
وی یادآور شد که پولند از جمله تانک های T-72، گلوله های توپخانه و مهمات، سامانه های راکتی ضد هوایی قابل حمل و هواپیماهای بدون سرنشین را به ارتش اوکراین تحویل داده است.
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
همانطور که سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه به ریانووستی گفت، "کمک های مستمر در مقیاس بزرگ به کی‌یف" به طور فزاینده ای "کشورهای غربی را در درگیری در طرف رژیم کی‌یف" درگیر می کند. سرگئی لاوروف، رئیس این وزارتخانه در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اوکراین گفت که کشورهای غربی که از رژیم کی‌یف حمایت می‌کنند در حال تبدیل شدن به یک طرف درگیری هستند. وی همچنین خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد.
قوات الجيش الأمريكية في دير الزور، سوريا 22 نوفمبر/ تشرين الثاني 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2023
تاکتیک جدید اروپا در مورد اوکراین
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала