- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ارتش روسیه مرکز عملیاتی اوکراین در خملنیتسکی را مورد حمله قرار داد

© Sputnik / Serget Listits /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие ВС России во время учений "Славянское братство - 2017"
Военнослужащие ВС России во время  учений Славянское братство - 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: مرکز عملیاتی ویژه غرب اوکراین توسط ارتش روسیه مورد حمله قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از وزارت دفاع ، ارتش روسیه به مرکز عملیاتی اوکراین در نزدیکی خملنیتسکی حمله کرد.
در این گزارش آمده است: "در منطقه شهر خملنیتسکی، مرکز عملیات ویژه "زاپاد" مورد اصابت قرار گرفت.
علاوه بر این ، در منطقه نوومارکوفکا در قلمرو جمهوری خلق دونتسک ، ایستگاه رادار مبارزات ضد باتری از تولید ایالات متحده AN/TPQ-37 را نابود کرد. ارتش روسیه همچنین با موفقیت به درج های نظامی نیروهای مسلح در نزدیکی چرونی در منطقه زاپورژزیا ، سنگیریفسکی در منطقه نیکولاف و آرتموفسک در دونتسک را مورد حمله قرار داد.
علاوه بر این ، در منطقه بروار در منطقه کی‌یف ، می توان به مرکز اطلاعات الکترونیکی اوکراین برخورد کرد. در نزدیکی دوبروپول در دونتسک ، واحدهای روسی ایستگاه رادار را برای تشخیص اهداف هوای کم کم 36d6 از بین بردند.
در طول روز، سامانه‌های پدافند هوایی چهار موشک HIMARS MLRS و همچنین پنج هواپیمای بدون سرنشین را در قلمرو لوهانسک، دونتسک و منطقه خرسون سرنگون کردند. هوانوردی، نیروهای موشکی و توپخانه روسیه 98 واحد توپخانه نیروهای مسلح اوکراین را در مواضع شلیک، نیروی انسانی و تجهیزات در 173 منطقه شکست دادند
.از 24 فبروری 2022 ، روسیه یک عملیات ویژه نظامی در اوکراین را برگزار می کند. ولادیمیر پوتین آن را وظیفه "محافظت از افرادی که به مدت هشت سال مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند ، نسل کشی رژیم کی‌یف" نامیدند. به گفته رئیس جمهور ، هدف نهایی این عملیات رهایی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین می کند.
Работа минометного расчета на Запорожском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
توپچی های روسی رادار AN/TPQ اوکراین را در هم کوبیدند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала