کلوپ ویدیو

گلهای تانک روسی را در برلین زیر پا کردند + ویدیو

© Photo / Aleksey Vladykin /  مراجعه به بانک تصاویر تانک T-90C روسی
تانک T-90C روسی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2023
عضو شوید
در برلین، مخالفیت و مخربان گل های تانک روسی را که به سفارت روسیه آورده بودند، زیر پا کردند. اما پولیس عکس العمل نشان ندادند.
به گزارش اسپوتنیک، مخربان گل های تانک متوقف شده در مقابل سفارت روسیه در برلین را زیر پا کردند.مشخص شده است که تاکنون طرفدار اوکراین گل ها را تخریب کرده و با کسانی که سعی در بازگرداندن آنها به محل خود داشتند، وارد درگیری شدند. افسران پولیس متجاوزترین معترضان را کنار زدند. با این همه، آنها مانع از بین بردن گل ها توسط دیگران نشدند.
ساکنان محلی نیز به نوبه خود تلاش کردند تا وضع را آرام کنند. به ویژه، آنها پیشنهاد کردند که گل گذاشتن را به عنوان نشانه عزاداری برای همه کسانی که در درگیری جان خود را از دست داده اند، تفسیر کنند.
در پایان، مخربان به تانک بالا شدند، جایی که کسی دخالت کرده نمیتواند، بقایای گل ها را به زمین انداختند.
روز قبل، طرفدار اوکراین یک تانک زنگ زده در مرکز برلین نصب کردند و آن را طوری قرار دادند که میل تانک به طرف سفارت روسیه باشد. آنها قصد داشتند حمایت خود از نیروهای مسلح اوکراین نشان بدهند، اما ساکنان محلی برنامه های آنها را خنثی کردند. بسیاری از کسانی که آمده بودند با شعارهای مسالمت آمیز شروع به صحبت کردند و در اعتراض به ارسال اسلحه به کیف روی وسایط زرهدار گل گذاشتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала