نخست وزیر اوکراین: ارتش اوکراین در واقع به ارتش ناتو تبدیل شد

© AP Photo / Pool / Johanna GeronПремьер-министр Украины Денис Шмыгаль в штаб-квартире ЕС в Брюсселе, Бельгия
Премьер-министр Украины Денис Шмыгаль в штаб-квартире ЕС в Брюсселе, Бельгия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2023
عضو شوید
نخست وزیر اوکراین گفت: به لطف اجرای استانداردهای اتحاد اتلانتیک شمالی و همچنین بکارگیری از تجهیزات آن، ارتش اوکراین در واقع به ارتش ناتو تبدیل شده است.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس شمیحال نخست وزیر اوکراین روز جمعه در مصاحبه با روزنامه ال کانفیدنشال گفت: "در واقع، ارتش اوکراین در حال حاضر یک ارتش ناتو است، زیرا همه ای تجهیزات ما تجهیزات ناتو است. ما استانداردهای ناتو را در نیروهای مسلح خود اجرا کرده ایم".
شمیحال همچنین مطمئن است، که نیروهای مسلح اوکراین تجربیات قابل توجهی در راه اندازی جنگ انباشته اند که کیف می تواند آن را با کشورهای عضو ائتلاف به اشتراک بگذارد.
Президент РФ Владимир Путин на заседании Государственного Совета по вопросам реализации молодёжной политики в современных условиях - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2023
پوتین درباره ارتش اوکراین: گروه های خارجی ایجاد شده اند و از پشت تیراندازی می کنند
نخست وزیر اوکراین در اینباره چنین روشنی انداخت: ""همه اینها به من اطمینان می دهد که اوکراین در آینده نزدیک به عضوی بسیار قوی و در عین حال ضروری برای ناتو تبدیل خواهد شد. در نشست ویلنیوس، اعضای ناتو تصمیمات بسیار مهمی خواهند گرفت. ما امیدواریم که آنها همان چیزی باشند که ما می خواهیم".
افزون بر این، شمیحال خاطرنشان کرد، که کیف در حال انجام اصلاحات لازم و تکمیل اجرای هفت سفارش کمیسیون اروپا است. به گفته وی، کمیسیون اروپا همه گام های برداشته شده از سوی اوکراین را در بهار امسال بررسی خواهد کرد.
وی گفت: ما در نظر داریم امسال همه مرحله ها را برای آغاز گفت و گوها برای پیوستن به اتحادیه اروپا انجام دهیم. ما در نظر داریم همه ای این مرحله ها را تکمیل کنیم تا در دو سال آینده فرصت رسمی برای عضویت در اتحادیه اروپا داشته باشیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала