نبنزیا: اوکراین شانس تبدیل شدن به یک کشور صلح طلب را دارد

© Sputnik / Нэнси Сисель /  مراجعه به بانک تصاویر Постпред России при ООН Василий Небензя, архивное фото
Постпред России при ООН Василий Небензя, архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2023
عضو شوید
نماینده روسیه در سازمان ملل میگوید که اوکراین این شانس را دارد که در توقف خصومت ها به کشوری صلح طلب تبدیل شود.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه سازمان ملل در نشست شورای امنیت این سازمان گفت: اگر اوکراین خصومت ها را متوقف کند، به عنوان یک کشور عادی صلح طلب فرصتی برای بهبودی پیدا می کند و جان هزاران نفر را نجات می دهد.
نماینده دائم در مورد شعاری که اغلب توسط کشورهای غربی تکرار می شود که اگر فدراسیون روسیه خصومت ها را متوقف کند، "جنگ متوقف می شود" اما اگر اوکراین خصومت ها را متوقف کند، ظاهراً ناپدید می شود.
نبنزیا افزود: شعار شما در واقع باید اینگونه باشد: اگر روسیه خصومت ها را متوقف کند، نقض حقوق، آزادی، تبعیض و آزار و اذیت جمعیت روسی زبان در اوکراین بر کسانی که نمی خواهند ارتباط شان با روسیه قطع شود ادامه می یابد. و همچنین گفت، همایت از جنایتکاران نازی ادامه خواهد یافت.
Министр иностранных дел России Сергей Лавров выступает на 77-й сессии Генеральной Ассамблеи Организации Объединенных Наций в штаб-квартире ООН в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2023
گرامی داشت شورای امنیت سازمان ملل از کشته شدگان اوکراین
او تاکید کرد: "اگر اوکراین عملیات جنگی را متوقف کند، فرصتی برای بازسازی به عنوان یک دولت مستقل و صلح طلب عادی خواهد داشت و هزاران زندگی انسانی را نجات می دهد."
همانطور که نبنزیا اشاره کرد، فدراسیون روسیه بارها اعلام کرده است که آماده مذاکره در مورد چگونگی دستیابی به اهداف عملیات ویژه نظامی از راه های صلح آمیز است. البته ما حتی طرح هایی را که متضمن سناریوهای دیگری باشد در نظر نخواهیم گرفت."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала