لندن قصد ندارد طیارات شکاری را به اوکراین تحویل دهد

© Photo / Twitter account of Ministry of Defenceبن والاس
بن والاس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2023
عضو شوید
والاس وزیر دفاع بریتانیا گفت که در آینده نزدیک هیچ نوع طیاره جنگی را به کیف تحویل نخواهد داد، این امر مستلزم اعزام انجینری و پیلوت های انگلیسی به اوکراین است که مقامات برای این امر آمادگی ندارند.
به گزارش اسپوتنیک، والاس، وزیر دفاع بریتانیا، تحویل طیارات تعرضی شکاری به کیف را در آینده نزدیک رد کرد.
وزیر دفاع بریتانیا گفت که لندن به زودی طیارات مافوق سوت یوروفایتر تایفون را که برای انتقال آنها مستلزم اعزام متخصصین مانند پیلوتان و انجینران به اوکراین است، تامین نخواهد کرد.
والاس به شبکه تلویزیونی اسکای نیوز انگلیسی گفت: "ما در کوتاه مدت تایفون های خود را به اوکراین نمی فرستیم".
Министр обороны Великобритании Бен Уоллес - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2022
وزیر دفاع بریتانیا اعلام نمود که لندن آماده کمک به حل مناقشه در اوکراین است
والاس گفت که تامین موازی جت های جنگنده مستلزم اعزام "صدها نفر" از جمله انجینران و پیلوت ها است. وزیر دفاع بریتانیا گفت: قرار نیست که غرب در چنین مقیاسی به اوکراین قوا بفرستد.
فدراسیون روسیه پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
دیمیتری پسکوف، منشی مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف اظهار داشت که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، از جمله نه تنها تامین تسلیحات، بلکه آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها، دخالت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала