اولین سخنرانی ولادیمیر پوتین در مجلس فدرال پس از شروع عملیات نظامی ویژه

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает на церемонии подписания договоров о вхождении в Российскую Федерацию Донецкой и Луганской народных республик, Запорожской и Херсонской областей
Президент РФ Владимир Путин выступает на церемонии подписания договоров о вхождении в Российскую Федерацию Донецкой и Луганской народных республик, Запорожской и Херсонской областей - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2023
عضو شوید
سخنرانی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مجلس فدرال روسیه امروز 21 فبروری (سه شنبه) ساعت 13:30 بعد از ظهر به وقت کابل بطورآنلاین پخش خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز (سه شنبه) 21 فبروری پیامی به مجلس فدرال ارائه خواهد کرد که در آن انتظار می رود به مسائل عملیات ویژه نظامی، وضعیت بین المللی را ارزیابی کند و همچنین به مسائل اجتماعی و اقتصادی روسیه توجه کند.
این اولین پیام پس از آغاز عملیات ویژه خواهد بود. پیام رئیس جمهوری سالانه در این مجلس ارائه می شود، اما سال گذشته همچون سال 2017 این پیام ارائه نشده بود.
رهبر روسیه در پایان سال گذشته توضیح داد که پویایی قدرت تحرک بسیار شدید است و نتایج باید ثبت شود، بنابراین تجزیه و تحلیل و زمان بیشتری لازم است تا سخنرانی کاملا و اساسی باشد.
قابل یادآوری است که اعضای کابینه وزیران، معاونان و سناتورها، شخصیت های اجتماعی به این مراسم دعوت می شوند. امسال چهره های جدیدی در این نشست حضور خواهند داشت - شرکت کنندگان در عملیات ویژه. پیام ریاست جمهوری بردار توسعه کشور را تعیین می کند و قاعدتاً مبنای قوانین و احکام کشوری قرار می گیرد. و قابل یادآوری است که پیام ریاست جمهوری مسیر توسعه کشور را تعیین می کند و به عنوان یک قاعده، اساس قوانین و فرمان ها می شود.
Министр иностранных дел Испании Хосе Мануэль Альбарес - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2023
اروپا بسته جدید تحریم ها علیه روسیه را عنقریب تصویب خواهد کرد
انتظارات از پیام: همه چیز برای پیروزی
نمایندگان پارلمان معتقدند که این پیام به طور عمده به موضوع عملیات ویژه اختصاص داده خواهد شد و موضوع اصلی سخنرانی رئیس جمهور خواهد بود و بسیاری از موضوعات دیگر مانند تامین اجتماعی شرکت کنندگان در عملیات ویژه، تجهیز ارتش، آموزش جنگجویان را مشخص می کند. برخی از نمایندگان و سناتورها پیش بینی می کنند که رئیس جمهور در این سخنرانی درباره مبارزه با تروریست ها و تبهکاران، مدرن سازی مجتمع نظامی و نتایج مقابله با تحریم های غرب صحبت خواهد کرد و همچنان این سخنرانی به مخاطبان خارجی نیز خواهد رسید.
با این حال انتظار می رود که پوتین اهداف اقتصادی و اجتماعی را نیز تعیین کند. سیاستمداران معتقدند که رئیس جمهور در طول سخنرانی می تواند در مورد سطح زندگی در کشور صحبت کند، مسائل مربوط به جمعیت شناسی، درآمد مردم، افزایش دستمزد، اطمینان از دسترسی به قیمت مواد غذایی و داروها را مورد توجه قرار دهد.
نمایندگان پارلمان مطمئنند که پوتین حمایت از مناطق جدید روسیه را نادیده نخواهد گرفت. اصلی ترین چیزی که هر دو مجلس از رئیس دولت انتظار دارند سخنرانی ای است که الهام بخش "کشور و ارتش" باشد، به آغاز یک "جهش قدرتمند به پیش" تبدیل شود و تصویری از آینده ترسیم کند که حتی مردم را بیشتر متحد کند.
سخنرانی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مجلس فدرال روسیه امروز 21 فبروری (سه شنبه) ساعت 13:30 دقیقه ( 01:30 بعد از ظهر) به وقت کابل بطورآنلاین پخش خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала