انفجار در یک دکان ولدینگ کاری در فلوریدا + ویدیو

© AFP 2023 / Gaston De CardenasПолиция на месте нападения на школу в городе Паркленд во Флориде
Полиция на месте нападения на школу в городе Паркленд во Флориде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2023
عضو شوید
در فلوریدا، دو نفر در اثر انفجار در محوطه ای یک کارگاه ولدینگ کاری جان خود را از دست دادند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ان بی سی میامی، انفجاری در قلمرو یک کارگاه ولدینگ کاری/جوشکاری در ایالت فلوریدا امریکا رخ داد و به دنبال آن آتش سوزی هم رخ داد.
در گزارش آمده است: "در انفجار و آتش سوزی بزرگی که روز سه شنبه چندین موتر و ساختمان در شهر میامی دید امریکا در بیرون از یک مغازه ولدینگ کاری/جوشکاری در شهرمیدلی را فرا گرفت، دو نفر کشته و سه تن دیگر زخمی شدند".
Игуана на фоне заката в Эквадоре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2022
باران ایگوانا در فلوریدا
تماس با آتش نشانی نزدیکای ساعت 8:30 صبح (16:30 به وقت مسکو) دریافت شد. ظاهراً آتش در آن زمان تنها کارگاه را فرا گرفته بود. اما در حالی که آتش نشان ها با آتش مبارزه می کردند، چندین خودرو در آتش سوختند. حدود ساعت 10:00 (18:00 به وقت مسکو) شعله های آتش خاموش شد.
پولیس میامی دید بررسی درباره این رویداد را آغاز کرده است.
این سومین رویداد کیمیایی در امریکا در یک ماه گذشته است. در آغاز ماه فیبروری، یک قطار باری در اوهایو از ریل بیرون شد. این قطار ده ها واگن با مواد کیمیایی خطرناک را حمل می کرد. این رویداد باعث آتش سوزی و انفجار شد. بخارات خطرناک در جو منتشر شد و برای از بین بردن خطر انفجار حتی بیشتر، امدادگران ظروف مواد کیمیایی را باز کردند تا آتش سوزی کنترل شده خود را انجام دهند. به دلیل این حادثه، ساکنان محلی تخلیه شدند، اما هفته گذشته به آنها اجازه داده شد تا به خانه خود بازگردند. وزارت محیط زیست امریکا اعلام کرد که سطح آلودگی از استانداردهای قابل قبول فراتر نمی رود. در عین حال، به گفته رسانه های محلی، ساکنان از مواردی از کسالت و همچنین مرگ حیوانات و ماهی ها در منطقه انتشار مواد کیمیایی صحبت می کنند. در 15 فیبروری، تصادفی با لاری حامل اسید نیتریک در آریزونا رخ داد. در نتیجه این ماده به بزرگراه ریخته شد و مسئولان محیط حدود یک کیلومتری را تخلیه کردند. به گفته مقامات، راننده لاری کشته شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала