یورش اسرائیل به دمشق 5 کشته بر جای گذاشت

© Photo / SANAСредства противовоздушной обороны Сирии во время ударов Израиля по Дамаску
Средства противовоздушной обороны Сирии во время ударов Израиля по Дамаску - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2023
عضو شوید
یک ساختمان مسکونی در جنوب دمشق از سوی اسرائیل مورد یورش قرار گرفت، که در پی آن چند نفر کشته و زخمی شدند.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی المیادین لبنان به نقل از یک منبع در وزارت بهداشت سوریه گزارش داد، که در یورش اسرائیل به دمشق، پایتخت سوریه، پنج نفر کشته شدند.
منبع این شبکه تلویزیونی با بیان اینکه پنج شهروند در نتیجه تجاوزات اسرائیل کشته شدند، گفت: زخمیانی نیز وجود دارد که حال برخی از آنها وخیم است.
اعلام برخی از جزئیات حمله اسرائیل به سوریه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2022
یورش هوایی اسرائیل به سوریه
پیشتر یک منبع در پولیس پایتخت سوریه به اسپوتنیک گفته بود، که یک منطقه مسکونی در جنوب دمشق مورد یورش موشکی قرار گرفت و حداقل یک ساختمان مسکونی آسیب دید. احمد عباس، مدیر درمانگاه المجتهد دمشق به روزنامه الوطن گفت، که این درمانگاه جسد سه کشته و دو زخمی را دریافت کرده است. وی خاطرنشان کرد: حال زخمیان خوب است.
خبرنگار اسپوتنیک روز یکشنبه شب گزارش داد، که صدای انفجارهای قوی در دمشق شنیده شد. سپس خبرگزاری دولتی سوریه گزارش داد، که سامانه های پدافند هوایی منعکس کننده یورش های موشکی اسرائیل در آسمان پایتخت سوریه هستند.
خبرگزاری سانا به نقل از وزارت بهداشت سوریه گزارش داد، که آمار نخستین از تلفات یورش اسرائیل به منطقه مسکونی کفرسوسه در دمشق، 3 شهید و 15 زخمی است.
دقایقی بعد ارتش سوریه در بیانیه‌ای درباره این یورش گفت: "در ساعت 00:22 دقیقه بامداد امروز، دشمن اسرائیلی با شلیک موشک از سمت جولان اشغالی سوریه، برخی نقاط شهر دمشق و اطراف آن از جمله محله‌های مسکونی غیرنظامی را هدف قرار داد. پدافند هوایی ما موشک‌های متجاوز را رهگیری و اکثر آنها را سرنگون کردند. این تجاوز منجر به کشته شدن 5 نفر از جمله یک سرباز و زخمی‌شدن 15غیرنظامی، ویرانی شماری از خانه‌های غیرنظامیان و خسارات مادی در شماری از محله‌های دمشق و پیرامون آن شد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала