سفیر روسیه در امریکا: دوگانگی واشنگتن در وضعیت اوکراین ظالمانه است

© Sputnik / Mikhail Turgiev /  مراجعه به بانک تصاویر Чрезвычайный и полномочный посол Российской Федерации в Соединённых Штатах Америки Анатолий Антонов
Чрезвычайный и полномочный посол Российской Федерации в Соединённых Штатах Америки Анатолий Антонов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2023
عضو شوید
سفیر روسیه در امریکا گفت: واشنگتن می خواهد پشتیبانی از آشفتگی اوکراین را با اتهام زنی به روسیه توجیه کند.
به گزارش اسپوتنیک، اناتولی انتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده گفت، که واشنگتن تلاش می کند پشتیبانی خود از تشدید بیشتر آشفتگی اوکراین را با ادعای جنایت های روسیه در برابر بشریت در اوکراین توجیه کند.
این دیپلمات روسی این سخنان را در واکنش به سخنان کامالا هریس، معاون رئیس جمهور امریکا که در کنفرانس امنیتی مونیخ بیان کرد، بود بیان کرد.
انتونوف: گفتگو با روسیه از موضع قدرت ناممکن است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2018
انتونوف: گفتگو با روسیه از موضع قدرت ناممکن است
این دیپلمات در کانال تلگرامی سفارت گفت: ما چنین کنایه‌هایی را تلاشی برای شیطان جلوه دادن روسیه می‌دانیم که از نظر درجه بدبینی بی‌پیشینه است و بخشی از جنگ ترکیبی است که در برابر ما آغاز شده است.
انتونوف تاکید کرد، که هدف از چنین یورش هایی از سوی امریکایی ها توجیه تحریک آشفتگی اوکراین، در درجه اول "نظامی سازی لجام گسیخته رژیم کی یف"، به ویژه پشتیبانی از انتقال تانک های لئوپارد آلمانی به نیروهای مسلح اوکراین است.
انتونوف افزود: "این اقدامی آشکار است که به دستور کاخ سفید، تانک های دارای صلیب مانند 80 سال پیش به روسیه می روند".
افزون بر این، سفیر ایالات متحده را به نادیده گرفتن استفاده از مهمات ممنوعه توسط نیروهای مسلح اوکراین، اعدام سربازان اسیر روسی، سوزاندن افراد در خانه اتحادیه های کارگری اودسا در سال 2014 و گلوله باران شهرک های دونباس در این کشور متهم کرد.
رئیس هیئت دیپلماتیک روسیه در امریکا تاکید کرد: "چرا وزارت امور خارجه امریکا درباره جنایت های اراذل و اوباش اوکراینی سکوت کرده است؟ کارشناسان سازمان های حقوق بشر امریکایی به کجا نگاه می کنند؟ چرا هیچ کس به مجازات جوانان فاشیست دعوت نمی کند؟ ... دوگانگی واشنگتن ظالمانه است".
پیش از این رادیو اسپوتنیک گزارش داده بود، که چگونه اناتولی انتونوف به تهدیدهای کی یف مبنی بر بکارگیری از جنگ افزار های غربی برای یورش به کریمه پاسخ داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала