حدود 100 مهاجر غیرقانونی از افغانستان، یمن و سوریه در نزدیکی مینسک بازداشت شدند

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر Лагерь нелегальных мигрантов на белорусско-польской границе
Лагерь нелегальных мигрантов на белорусско-польской границе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2023
عضو شوید
سرویس مطبوعاتی وزارت امور داخله بلاروس گزارش داد که افسران مجری قانون بلاروس تقریبا 100 مهاجر غیرقانونی را در نزدیکی مینسک که از روسیه وارد شده و عازم اروپای غربی بودند، بازداشت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از وزارت امور داخله بلاروس،تقریبا 100 مهاجر غیرقانونی را در نزدیکی مینسک که از روسیه وارد شده و عازم اروپای غربی بودند، بازداشت کردند.
کارمندان اداره شهروندی و مهاجرت اداره امور داخلی منطقه مینسک با حمایت اومون (واحد تحریک ویژه) در شهر زراعت پیشه میخانوویچی، گروهی از مهاجران غیرقانونی مستقر شدند.
94 نفر از شهروندان الجزایر، افغانستان، مصر، یمن، عراق، سوریه، مراکش و پاکستان بازداشت شدند. آنها با حمل و نقل زمینی از روسیه وارد شدند و قصد داشتند به اروپای غربی بروند. آنها ویزای بلاروس ندارند."
خاطرنشان می شود که 54 خارجی به مسئولیت اداری معرفی شدند و به آنها حق خروج داوطلبانه داده شد. هفت نفر بدون مدرک به منظور شناسایی بازداشت شدند. با توجه به چهار مورد، موضوع شروع یک پرونده جنایی در رابطه با نقض مدت ممنوعیت ورود به بلاروس در حال بررسی است. 27 نفر از کشور اخراج شدند. دو نفر برای روشن شدن شرایط فرار از خروج داوطلبانه به منطقه پایتخت منتقل شدند.
Сотрудники болгарской полиции в центре Софии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2023
پولیس بلغاریا 4 مظنون به دست داشتن در کشتار دسته جمعی مهاجران افغانستانی را دستگیر کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала