وزارت دفاع بریتانیا به ارتش اوکراین: با دقت بیشتری شلیک کنید

© AP Photo / Petr David Josekウクライナ軍
ウクライナ軍 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2023
عضو شوید
والاس، وزیر دفاع بریتانیا، از نیروهای مسلح اوکراین خواست تا برای صرفه جویی در مصرف گلوله با دقت بیشتری شلیک کنند.
به گزارش اسپوتنیک، بن والاس، وزیر دفاع بریتانیا، در بحبوحه ادعای کیف مبنی بر اینکه مهمات آنها تقریبا تمام شده است، از نیروهای اوکراینی خواست تا برای خرج کردن گلوله های کمتر دقیق تر عمل کنند.
به گزارش فایننشال تایمز، دشواری سربازان اوکراینی این است که در استفاده از تسلیحات دقیق تر و از روش های جنگی غربی استفاده کنند.
والاس به روزنامه گفت: "آیا برای منفجر کردن موقعیت روسیه به 100 گلوله توپ نیاز دارید یا فقط 5 گلوله؟ اگر بتوانید دقیق باشید، به 100 گلوله نیاز نخواهید داشت."
پیش از این، بلومبرگ با استناد به بیانیه مقامات استونی گزارش داده بود که اوکراین اکنون تقریباً 60 تا 210 هزار مهمات در ماه استفاده می کند، در حالی که صنعت دفاعی اروپا توانایی تولید 25000 مهمات را در همان زمان دارد.
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب تأثیر منفی خواهد داشت.
Генсек НАТО Йенс Столтенберг в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2023
ناتو به قلّت مهمات روبرو شده است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала