وزیر خارجه اسرائیل قول داد کمک های کشورش به اوکراین را افزایش دهد

© Sputnik / Mikhail MarkivГосударственные флаги Израиля и Украины
Государственные флаги Израиля и Украины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2023
عضو شوید
وزیر امور خارجه اسرائیل وعده داد، که کمک به اوکراین را گسترش دهد و در بازسازی آن بپیوندد.
به گزارش اسپوتنیک، الی کوهن، وزیر امور خارجه اسرائیل گفت، که در دیدار با ولادیمیر زلنسکی به او قول داده است، که پشتیبانی از اوکراین را گسترش دهد و در بازسازی آن مشارکت کند.
کوهن در کانال تلگرامش نوشت: "من به تازگی یک دیدار مهم و خوب با زلنسکی رئیس جمهور اوکراین را به پایان رسانده ام. ما همچنین توافق کردیم که کارهای تروریستی ایران در اوکراین مستحق شدیدترین نکوهش و گام های عملی جامعه بین المللی است. من به او قول دادم که اسرائیل کمک های خود را گسترش خواهد داد و ما در بازسازی اوکراین پس از جنگ شریک خواهیم بود".
По решению президента Чехии Милоша Земана во дворе Пражского Града был вывешен флаг государства Израиль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2023
آمادگی اسرائیل برای میانجیگری میان روسیه و اوکراین
وزیر امور خارجه اسرائیل روز پنجشنبه برای سفری وارد کیف شد و افزون بر زلنسکی با همتای اوکراینی خود دیمیتری کولبا نیز دیدار کرد.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در جنوری گفت، که این کشور در حال بررسی تامین سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین به اوکراین است. در عین حال، اسرائیل تاکنون از ارسال سلاح به اوکراین خودداری کرده است.
یادآوری می کنیم، که پیش از این، بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل در نشستی با سفیران اتحادیه اروپا گفته بود، که اسرائیل به دلایل عملیاتی به اوکراین تسلیحات نمی‌دهد، علی‌رغم اینکه دولت یهود به حمایت از کیف از طریق کمک‌های بشردوستانه ادامه می‌دهد. افزون بر این، گانتز قول داد، که اسرائیل به اوکراین برای توسعه سیستم‌های هشدار اولیه مدنی برای گلوله باران کمک خواهد کرد، که برای آن دولت یهودی از اوکراینی‌ها اطلاعاتی در مورد نیاز به سیستم‌های دفاع هوایی درخواست کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала