دیپوهای تسلیحاتی اروپا خالی شد

© SputnikПодземные склады и штабы боевиков "Хайят Тахрир аш Шам" (террористическая организация, запрещена на территории РФ) в районе под Алеппо
Подземные склады и штабы боевиков Хайят Тахрир аш Шам (террористическая организация, запрещена на территории РФ) в районе под Алеппо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2023
عضو شوید
فایننشال تایمز خبر داد که درگیری در اوکراین دیپوها و انبار مهمات اروپا را خالی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه فایننشال تایمز می نویسد فعلاً درگیری در اوکراین تسلیحات اروپایی را خالی کرد، در بسیاری از مراکز، وزرای دفاع آگاه می شوند که عملا چیزی از ذخایر باقی نمانده است، دیپوها و انبارهای تسلیحات خالی شده اند.
این نشریه می نویسد: در چنین وضعیتی وزرای دفاع غربی این هفته در مقر ناتو با هم ملاقات کردند و در کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت خواهند کرد. فایننشال تایمز می افزاید: وزیران می پرسند که چه مدت و چگونه خواهند توانست چنین سطحی از حمایت از اوکراین را حفظ کنند.
Дмитрий Медведев, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2023
مدودف: تأمین تسلیحات اروپا را در صورت وقوع جنگ جهانی سوم نجات نخواهد داد
در نشریه آمده است: در کشورهای شرقی ناتو، ذخایر تجهیزات شوروی که اردوی اوکراین می داند چگونه از آنها استفاده کند، به پایان رسیده است. تصامیم برای تامین انواع جدید تسلیحات ساخت غرب با هیاهو مورد استقبال قرار می‌گیرد، اما هفته‌ها و ماه‌ها تأخیر به دنبال دارد زیرا نیرو‌ها متوجه می‌شوند که چقدر به ترمیم نیاز دارند.
پیشتر، روسیه به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
سرگی شویگو، وزیر دفاع روسیه در ماه دیسامبر گفت که غرب در تلاش است تا عملیات نظامی در اوکراین را تا آنجا که ممکن است طولانی کند، تا باشد که روسیه ضعیف شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала