بی تفاوتی جو بایدن به حادثه انفجار در اوهایو

© AP Photo / Gene J. PuskarЧерный дым, поднимающийся с места схода в рельс 50 вагонов товарного поезда в американском штате Огайо
Черный дым, поднимающийся с места схода в рельс 50 вагонов товарного поезда в американском штате Огайо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2023
عضو شوید
لارن خبرنگار فاکس نیوز: بایدن را به بی عملی ناشی از حادثه کیمیاوی در اوهایو متهم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تومی لارن، مفسر سیاسی و روزنامه‌ نگار فاکس نیوز در توییتر نوشت، جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، به جای رسیدگی به حادثه کیمیاوی در اوهایو، بر اوکراین متمرکز شده است.
وی اعتراض کرد: بحران واقعی در اوهایو در حال وقوع است و جو (بایدن) و پیت بوتجج (وزیر ترانسپورت ایالات متحده) لاغیب شده اند. ممکن اگر قطار در اوکراین از ریل خارج می شد و منفجر می گردید، حداقل به آن توجه می کردند.
Капитолий на Капитолийском холме в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2023
نمایندگان کنگره امریکا به بایدن: کمک به اوکراین را پایان بدهید
در اوایل فبروری، حادثه که در ایالات متحده رخ داد "چرنوبیل در اوهایو" نام گرفت. در نزدیکی استیشن شهرپلیسستان قطاری از ریل خارج شد و مخازن مواد کیمیاوی منفجر شدند که باعث حریق گسترده شد.
برعلاوه، درخواست مقامات برای حفظ آرامش، فعالاً محیط زیست ایالات متحده مرگ ماهی ها و حیوانات اهلی را به این حادثه مرتبط دانستند و همچنین نسبت به انتشار مواد خطرناک در آب و هوا ابراز نگرانی کردند. قوای اطفائیه مجبور شدند حدود 1500 شهروند را از خانه های مجاور محل حادثه خارج کنند.
واشنگتن پست خاطرنشان کرد که یک تعداد از آنها از بازگشت به محل بودوباش شان می ترسند، تعداد زیادی از باشنده‌گان خانه های خود را ترک کرده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала