چندین بالون بر فراز کیف سرنگون شدند

CC BY-SA 2.0 / Hans Birger Nilsen / Kyiv seen from St. Andrew's churchВид на Киев с Андреевской церкви
Вид на Киев с Андреевской церкви - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2023
عضو شوید
اداره نظامی شهر کیف از سرنگونی شش بالون هوایی در آسمان پایتخت اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، اداره نظامی شهر کیف در کانال تلگرامی خود گزارش داد، که شش بالون در آسمان کیف پیدا شدند که بیشتر آنها از سوی یک سیستم پدافند هوایی سرنگون شدند. این شش هدف هوایی دشمن پیش از این شناسایی شده بود.
در بیانیه این اداره آمده است: "بر پایه ای داده های به روز شده، اینها توپ هایی بودند که تحت تأثیر باد در فضا حرکت می کردند. این اشیاء می توانستند بازتابنده های گوشه و تجهیزات شناسایی خاصی را حمل کنند. سیستم های دفاع هوایی در برابر همه هدف های هوایی کار می کردند. کاوشگران سرنگون شدند".
Площадь Независимости в Киеве. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2023
کیف نمی تواند با سلاح شکست ناپذیر پوتین مقابله کند
پس از ظهر چهارشنبه، اداره نظامی کی یف چندین بار از کشف هدف های هوایی بر فراز پایتخت و منطقه اوکراین خبر داد. ظهور اشیاء مشابه نیز برای چند روز در منطقه دنیپروپترفسکی گزارش شده است.
یوری ایگنات نماینده نیروی هوایی اوکراین ادعا می‌کند، که گویا توپ‌هایی با بازتابنده گوشه راداری از سوی روسیه به عنوان طعمه‌ای برای تخلیه و منحرف کردن پدافند هوایی پرتاب شده است. وی در عین حال تاکید کرد، که ارتش اوکراین این هدف های هوایی را سرنگون نخواهد کرد.
یادآوری می کنیم، که بازتابنده گوشه - ساده ترین طراحی که به شما امکان می دهد تابش را به منبع بازتاب دهید. در کشتیرانی، چنین طرح هایی برای ساده سازی تشخیص راداری کشتی های غیرنظامی یا نشانه های ناوبری کار گرفته می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала