لاوروف جزئیات سیاست جدید خارجی روسیه را نام برد

© Sputnik / Vitaliy Belousovوزارت امور خارجه روسیه ، دیدار لاوروف و ترامپ در کاخ سفید را تائید کرد
وزارت امور خارجه روسیه ، دیدار لاوروف و ترامپ در کاخ سفید را تائید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2023
عضو شوید
لاوروف: مفهوم جدید سیاست خارجی با پایان انحصار غرب سروکار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه گفت: مفهوم سیاست خارجی به روز شده بر لزوم پایان دادن به انحصار غرب در شکل گیری چارچوب زندگی بین المللی تمرکز خواهد کرد، چارچوب باید نه در جهت منافع خودخواهانه غرب، بلکه بر اساس تعادل عادلانه منافع تعیین شود.
لاوروف در جریان سخنرانی خود در ساعت دولتی در دومای ایالتی گفت: منافع، همانطور که منشور سازمان ملل متحد، که اصل برابری حاکمیتی همه کشورها را تثبیت کرده است. در مفهوم سیاست خارجی به روز شده خود، ما در مورد لزوم پایان دادن به انحصار غرب در شکل گیری چارچوب زندگی بین المللی صحبت خواهیم کرد، چارچوب باید از این پس نه در راستای منافع خودخواهانه آن، بلکه بر اساس یک مبنای نسبتاً جهانی از یک تعادل تعیین شود.
رئیس دیپلماسی روسیه افزود: آنها با شعارهای استعمار زدایی و تدارک فروپاشی روسیه تلاش می کنند جلوی روسیه را بگیرند، آن را ده ها سال به عقب برگردانند یا حتی توسعه کشور را مختل کنند.
لاوروف تاکید کرد: به خاطر سلطه خود در سراسر جهان، متوسل شدن به روش‌های غیرقانونی تهدید، باج‌گیری و حتی دزدی آشکار برای مجازات کسانی که یک سیاست مستقل ملی را دنبال می‌کنند. در عین حال، آنگلوساکسون‌ها و بقیه غرب جمعی، که بی‌تردید تابع آنها هستند، به دنبال تحمیل دیکتاتوری خود در امور جهانی به هر قیمتی هستند تا به کنترل شرایط بیرونی برای توسعه همه بشریت ادامه دهند.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции с главами МИД Ирана и Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2023
لاوروف از هدف غرب در براه انداختن جنگ پرده برداشت
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала