- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

کاخ سفید: فروافتادن آرتموفسک بر وضعیت اوکراین تأثیری نخواهد گذاشت

© AP Photo / LibkosКлубы дыма над Бахмутом (Артемовском)
Клубы дыма над Бахмутом (Артемовском) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2023
عضو شوید
سخنگوی کاخ سفید گفت: فروافتادن آرتموفسک بر اوضاع اوکراین تاثیری نخواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، جان کربی سخنگوی کاخ سفید گفت:ایالات متحده به پیشروی نیروهای روسی در منطقه آرتموفسک در یکی دو روز گذشته اشاره کرده است، اما بر این باور است که حتی فروافتادن آن برای کی یف اهمیت راهبردی برای نتیجه وضعیت اوکراین نخواهد داشت.
Клубы дыма над Бахмутом (Артемовском) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نبردهای شدید خانه به خانه در آرتموفسک
کربی در نشست خبری گفت: "روس‌ها در 24-48 ساعت گذشته به تدریج در آنجا (نزدیک آرتموفسک) پیشروی می‌کنند. من پیش‌بینی نمی‌کنم، اما حتی اگر باخموت سقوط کند، برای نتیجه جنگ اهمیت راهبردی نخواهد داشت".
وی از ارائه جزئیات مذاکرات با طرف اوکراینی درباره وضعیت در جهت مشخص خودداری کرد و گفت، که طرف اوکراینی خود "تصمیم می گیرد که با چه عملیاتی باید انجام دهد." "اوکراینی ها همانطور که صلاح می دانند به مبارزه ادامه خواهند داد".
یادآوری می کنیم، که آرتموفسک در بخش تحت کنترل کیف در شمال شهر بزرگ گورلووکا واقع شده است و یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین گروه نیروهای اوکراینی در دونباس است. جمعه گذشته، دنیس پوشیلین، سرپرست جمهوری خلق دونتسک گفت، که نیروهای روسی در بخش شمالی آرتموفسک در جمهوری دموکراتیک جمهوری خلق دونتسک مستقر شده و سه مسیر از چهار مسیر تدارکاتی را برای سربازان اوکراینی قطع کرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала