چرا ایالات متحده در مورد اهداف هوایی سرنگون شده وحشت ایجاد می کند؟

© AP PhotoЭдвард Сноуден
Эдвард Сноуден - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2023
عضو شوید
اسنودن: ایالات متحده از وحشت بر سر اهداف هوایی ساقط شده برای منحرف کردن توجه استفاده می کند.
به گزارش اسپوتنیک، ادوارد اسنودن، کارمند پیشین استخبارات ایالات متحده معتقد است که ایجاد وحشت ناشی از منشأ بیگانه احتمالی اهداف هوایی که بر فراز ایالات متحده و کانادا سرنگون شده اند، برای منحرف کردن خبرنگاران از تحقیقات مربوط به تخریب "جریان شمالی" است.
پیش از این، کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید گفته بود که اجسام هوایی که بر فراز ایالات متحده و کانادا ساقط شده اند، منشأ فرازمینی ندارند.
به گفته اسنودن، او ترجیح می داد که اشیاء هوایی با موجودات فضایی مرتبط باشند.
وی در توییتر اش نوشت، "اما بیگانگان نیست. این فقط یک وحشت مصنوعی قدیمی است... تضمین می کند که خبرنگارانی که مسول مسائل امنیت ملی هستند، مأمور بررسی مزخرفات بالون می شوند، نه بودجه و یا "انفجار نورد استریم."
Флаги Украины и США у здания Капитолия в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2023
تشویق اوکراین از سوی ایالات متحده برای اقدامات فعال تر در میدان نبرد
سیمور هرش، خبرنگار امریکایی، برنده جایزه پولیتزر، قبلاً مقاله‌ای درباره تحقیقات خود در مورد انفجار در خطوط لوله گاز منتشر کرده بود. نشریه او می‌گوید که در جریان رزمایش ناتو بالتپس در تابستان 2022، غواصان امریکایی مواد منفجره را در زیر "نورد استریم" نصب کردند که نروژی‌ها سه ماه بعد آن را فعال کردند. هرش گفت، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، پس از بیش از 9 ماه گفتگوی محرمانه با تیم امنیت ملی، تصمیم گرفت که نورد استریم را خراب کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала