نخبگان امریکایی راهی برای دور کردن شهروندان از واقعیت یافته اند

© Photo / 国際未確認飛行物体研究所はНеопознанный летающий объект на вершине Сенганмори, Ииномати, префектура Фукусима
Неопознанный летающий объект на вершине Сенганмори, Ииномати, префектура Фукусима - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2023
عضو شوید
ارتش شما از شما محافظت می کند - تا آنجا که ممکن است به آنها پول بدهید.
به گزارش اسپوتنیک، پس از انفجار بالون که بدون شک چینی است، نیروی هوایی امریکا سه شی پرنده دیگر را از بین برد.
این نشان می دهد که در حال حاضر یک کمپین بازاریابی در ایالات متحده در حال انجام است که هدف آن عدم توجه شهروندان به مشکلات واقعی خارجی و داخلی است.
برانکو پاولوویچ، تحلیلگر سیاسی، در مصاحبه ای به اسپوتنیک صربستان گفت: این داستان بازاریابی، بر خلاف سایر نقاط جهان، توسط امریکایی ها "بلعیده" می شود:
پاولوویچ داستان مربوط به "اشیاء پرنده ناشناس" در آسمان ایالات متحده را چنین توضیح می دهد.
امریکایی ها بترسید چیزهای ناشناخته بالای سرتان است.
ارتش شما از شما محافظت می کند - تا آنجا که ممکن است به آنها پول بدهید.
به هیچ رویداد واقعی فکر نکنید.
به آسمان نگاه کنید
حتی به طور تصادفی، نباید فکر کنید که ثابت شده است که ما نورد استریم 1 و نورد استریم 2 را منفجر کردیم. درگیر سیاست داخلی نشوید، کاری انجام ندهید، فقط به این فکر کنید که آیا ما در مورد بیگانگان صحبت می کنیم یا در معرض جاسوسی نامرئی و حملات دیگر، چه از طرف روسیه یا چین هستیم. در عین حال ، آنها حیله گرانه می گویند که این امکان وجود دارد که تعداد زیادی از مراکز تحقیقاتی شرکت های خصوصی از اشیاء پرنده مختلف برای اهداف علمی استفاده کنند.
اسناد جدید: طیاره اکتشافی بالای بحیره مدیترانه با بشقاب پرنده روبرو شده بود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2023
یک بشقاب پرنده در آسمان چین مشاهده شد
به گفته وی، با توجه به این واقعیت که مقامات پالتی احتمالات را از بیگانگان به محققان نشان داده اند، سعی می کنند موضوعات عذاب آور واقعی را برای ایالات متحده پنهان کنند.
رتبه امریکا جایی برای پایین‌تر رفتن ندارد
پاولوویچ رفتار و اظهارات مقامات غربی را یک شکست واقعی می داند. او به عنوان مثال به اعتراف دروغ آنها در مورد هدف واقعی توافقات مینسک اشاره می کند، در حالی که همزمان از کسی انتظار دارد که به طور جدی با آنها مذاکره کند. برای بقیه جهان، این مانند یک سرکس است که به دلایلی که ما درک نمی کنیم، هنوز در افکار عمومی ایالات متحده کار می کند. و این همه افکار عمومی برای ما که خارج از این مدل فرهنگی هستیم بیشتر و بیشتر می شود. ما هیچ کدام از اینها را نمی فهمیم.
Эдвард Сноуден - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2023
چرا ایالات متحده در مورد اهداف هوایی سرنگون شده وحشت ایجاد می کند؟
آنها فکر می کنند که یک سیستم سیاسی دارند، در حالی که در واقع همه تصمیمات توسط سرمایه مالی بالا گرفته می شود. بخش بزرگی از جامعه ی امریکا این را نمی بیند. یک قسمت می بیند، اما کوچک است. برای آن ها، رفتار بی رحمانه امپریالیستی نسبت به بقیه جهان مشکلی ندارد. اما خوشبختانه شش و نیم میلیارد نفر خارج از "غرب جمعی" به خوبی درک می کنند، توسعه می یابند، همکاری می کنند و خطر ناشی از غرب را درک می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала