Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

کمک های بشردوستانه روسیه در پایگاه حمیمیم سوریه + عکس و ویدیو

کمک های بشر دوستانه روسیه در سوریه
کمک های بشر دوستانه روسیه در سوریه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2023
عضو شوید
پایگاه روسیه در حمیمیم انبارهای خود را برای کمک به سوری ها باز کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در پایگاه هوایی حمیمیم روسیه در سوریه، آنها توزیع کمک های بشردوستانه را مستقیماً از انبارهای خود به مردم آغاز کردند: به این ترتیب روند کمک به قربانیان به طور جدی تسریع شد. ساکنان محلی اکنون مستقیماً برای کمک به پایگاه روسیه می آیند. این اقدام شخصا به دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه انجام شد.
ما واقعاً به دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، توزیع کمک را مستقیماً از انبارهایمان آغاز کردیم. فرآیند انتقال مستقیم کمک از پایگاه باید به تسریع روند کمک کند. بیشتر قربانیان به ما مراجعه می کنند که به طور موقت در مساجد راودا و خوریا اسکان داده می شوند: اینها بزرگترین نقاط جمع آوری و اقامتی نزدیک به پایگاه هستند.
تیم کمک رسانی روسیه در پایگاه حمیمیم
تیم کمک رسانی روسیه در پایگاه حمیمیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2023
تیم کمک رسانی روسیه در پایگاه حمیمیم
به گفته وی، تا زمانی که نیاز باشد، اقلام بشردوستانه از روسیه به حمیمیم ارسال خواهد شد.
همزمان یک پایگاه کمک های اولیه در پایگاه هوایی روسیه فعال است که پذیرای آسیب دیدگان زلزله بوده و تمامی کمک های لازم را به آنها ارائه می کند. هم پزشکان روسی و هم پزشکان محلی سوری در اینجا کار می کنند.
افراد زیادی در مورد حمیمیم نیاز به کمک دارند. صف هایی برای کمک های بشردوستانه و برای پست کمک های اولیه وجود دارد. در عین حال، همه آنها از کمک روسیه تشکر می کنند.
روسیه در سال های اخیر ما را در هیچ مشکلی رها نکرده است. روسیه به ما کمک کرد تا با تروریسم مبارزه کنیم، زندگی مسالمت آمیز را به کشورمان بازگردانیم، سپس در طول همه گیری، روسیه واکسن را به ما داد. اکنون به ما کمک می کند تا بر عواقب زلزله غلبه کنیم. یکی از زنانی که در پایگاه روسیه منتظر کمک های بشردوستانه بود، گفت: فکر می کنم بسیاری با من موافق باشند: ما هرگز این را فراموش نمی کنیم.
خدمات صحی به زلزله زدگان سوری در پایگاه حمیمیم توسط روسیه
خدمات صحی به زلزله زدگان سوری در پایگاه حمیمیم توسط روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2023
خدمات صحی به زلزله زدگان سوری در پایگاه حمیمیم توسط روسیه
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала