فرماندهی دفاع هوا فضای امریکای شمالی: احتمال فرازمینی بودن اشیاء پرنده ناشناس وجود دارد

© Flickr / Defence Images Turkish Air Force F-16 Fighting Falcon
 Turkish Air Force F-16 Fighting Falcon - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2023
عضو شوید
رئیس NORAD (فرماندهی دفاع هوا فضای امریکای شمالی) وَن هِرک، نسخه منشأ فرازمینی اجسامی که بر فراز ایالات متحده ساقط شده اند را رد نکرد.
به گزارش اسپوتنیک، گلن وَن هرک، رئیس فرماندهی پدافند هوایی آمریکای شمالی (NORAD)، این موضوع را رد نکرد که هواپیمای ساقط شده در روزهای اخیر در حریم هوایی آمریکا منشأ فرازمینی داشته باشد، اما تاکید کرد که سرویس‌های اطلاعاتی باید نتیجه‌گیری نهایی را در این مورد انجام دهند.
طی روزهای اخیر، جت های جنگنده آمریکا سه هدف در ارتفاع بالا با مبدا و مقصد نامعلوم را بر فراز آلاسکا، کانادا و دریاچه هورون رهگیری کرده اند. در جریان یک جلسه توجیهی ویژه برای خبرنگاران، از ون هرک پرسیده شد که آیا ارتش آماده است تا نسخه منشأ فرازمینی هواپیماهای ساقط شده در آسمان ایالات متحده را کاملاً رد کند. این موضوع، همانطور که یکی از خبرنگاران حاضر در این رویداد اشاره کرد، شدیداً مورد توجه مردم آمریکا است.
این مقام عالی رتبه نظامی گفت: من تصمیم گیری در این مورد را به اطلاعات ضد جاسوسی می سپارم، شخصاً در این مرحله هیچ نسخه ای را رد نمی کنم."
وی متعاقباً افزود: "ما به ارزیابی هر تهدید یا تهدید بالقوه ای که به آمریکای شمالی نزدیک می شود و تلاش برای شناسایی آنها ادامه می دهیم." به گفته رئیس این فرماندهی، ارتش آمریکا هنوز مشخص نکرده است که چه چیزی باعث شده هواپیمای ساقط شده در شمال در هوا نگه داشته شود و مطمئن نیست که یک بالون باشد.
ون هرک گفت: "نمی توانم توضیح دهم که چگونه آنها در هوا ماندند. شاید یک بالون پر از گاز یا سیستم محرکه از این یا آن نوع در داخل سازه وجود داشته باشد. با این حال، واضح است که آنها در هوا نگه داشته شده اند."
سی‌ان‌ان قبلاً به نقل از خلبان‌هایی که برای رهگیری بالا می‌رفتند، می‌گفتند که نمی‌توانند با مشاهدات بصری تعیین کنند که موتورها در کجا قرار گرفته‌اند.
ورشکست شدن امریکا بعد از دو ماه آغاز میشود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2023
شیء ناشناس در حریم هوایی کانادا ساقط گردید
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала