پوتین: اوکراین مردم دونباس را نابود کرد

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на встрече с ветеранами Великой Отечественной войны, жителями блокадного Ленинграда и представителями общественных патриотических объединений
Президент РФ Владимир Путин на встрече с ветеранами Великой Отечественной войны, жителями блокадного Ленинграда и представителями общественных патриотических объединений - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت،که اوکراین از هشت سال بدینسو باشندگان جمهوری خلق دونتسک و جمهوری خلق لوهانسگ را از بین می برد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت، که اوکراین هشت سال پیش جنگی را در قلمرو جمهوری خلق دونتسک و جمهوری خلق لوهانسگ آغاز کرد، آنها تا آنجا که می توانستند مردم را نابود کردند.
پوتین در نشستی با نمایندگان صنعت هوانوردی این کشور گفت: "از سال 2014، با نقض تمام توافقات، با نقض تمام تعهدات بر عهده گرفته شده، این مناطق دونباس عملاً در محاصره قرار گرفتند، آنها با کمک تجهیزات نظامی شروع به کار روی آنها کردند. بارها و بارها عملیات نظامی بزرگ انجام دادند، یعنی جنگ را آغاز کردند".
نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2023
بنت: درگیری در اوکراین به دلیل پیوستن کیف به ناتو آغاز شد
رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد، که این جنگ هشت سال طول کشید تا مردمی را که احساس می کنند با روسیه و فرهنگ روسیه ارتباط حیاتی دارند، نابود کند.
پوتین تأکید کرد: "خوب، تا چه زمانی باید تحمل کنی، همه چیز در این است".
پوتین در نشستی با نمایندگان صنعت هوانوردی گفت: "من می خواهم دوباره این را بگویم: ما هیچ دشمنی را آغاز نکردیم، ما در تلاش هستیم به آنها پایان دهیم. این جنگ از سوی ملی گرایان در اوکراین آغاز شد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала