اوکراین توطئه خونین را علیه روسیه آماده نموده است

© AP Photo / Natacha PisarenkoПрезидент Украины Владимир Зеленский после совместной пресс-конференции с председателем Европейской комиссии Урсулой фон дер Ляйен (11 июня 2022). Киев
Президент Украины Владимир Зеленский после совместной пресс-конференции с председателем Европейской комиссии Урсулой фон дер Ляйен (11 июня 2022). Киев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه بر اساس چندین منبع اطلاعاتی خبر داده است که کیف قصد دارد برای متهم کردن فدراسیون روسیه به "جنایت جنگی" دست به توطئه بزرگ بزند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه خبر داده است کیف قصد دارد در تأسیسات طبی واقع در منطقه کراماتورسک، انفجار بمب رهبری شده را غرض اتهام نمودن فدراسیون روسیه سازماندهی کند. گویا روسیه قصداً موسسه طبی را مورد هدف قرار داده است.
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2022
توطئه بزرگ قریب الوقوع غرب علیه اوکراین
وزارت دفاع روسیه خبر داده است که روزنامه نگاران رسانه های غربی قبلاً برای پوشش تحریکات برنامه ریزی شده به کراماتورسک اعزام گردیده اند.
وزارت دفاع فدراسیون روسیه تاکید کرد که کارمندان موسسات طبی کراماتورسک که در آن توطئه برنامه ریزی شده است، فعلاً از محل تخلیه شده اند و کارمندان به فرمت کار از راه دور کار می کنند.
رسانه های غربی انفجار موسسات طبی کراماتورسک را به عنوان یکی دیگر از "جنایت" های فدراسیون روسیه معرفی خواهند کرد که نیاز به ارسال سریع راکت های بلند برد دارد.
وزارت دفاع افزود: در زمینه شکست های نظامی، کیف با تحریکات، مانند کراماتورسک، می خواهد فشار بر غرب را برای دستیابی به تامین تسلیحات و تجهیزات جدید افزایش دهد .
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала