قطار باری حامل مواد خطرناک در امریکا از ریل بیرون شد + ویدیو

© Photo / Twitter / Dr Scott RickardКрушение поезда в Австралии
Крушение поезда в Австралии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2023
عضو شوید
50 واگن قطار باری مملو از مواد خطرناک در ایالات متحده امریکا از ریل بیرون شد.
به گزارش اسپوتینک به نقل از نمایندگان مقامات محلی، نزدیک به 50 واگن قطار باری حامل مواد خطرناک در ایالت اوهایوی امریکا از ریل بیرون شد. این رویداد عصر روز جمعه رخ داد اما هنوز علت این رویداد مشخص نشده است.
به گفته مایکل گراهام، نماینده شورای ملی ایمنی حمل و نقل، پس از بیرون شدن برخی از واگن های قطار از ریل، آنها در شعله های آتش سوختند.
وی گفت: از لحظه آغاز آتش سوزی، شعله های آتش تا حدودی فروکش کرده است، اما آتش همچنان ادامه دارد و مسیرهای راه آهن همچنان بسته است.
بر پایه داده های آژانس، 20 واگن از بیش از 100 واگن حامل وینیل کلرید بودند، ماده ای سمی و قابل اشتعال که محصولات آتش زای آن برای محیط زیست خطرناک است. در حال حاضر کارشناسان در تلاش هستند تا مشخص کنند کدام یک از واگن ها حاوی مواد خطرناک آسیب دیده است.
کیت درابیک، رئیس آتش نشانی محلی گفت: وینیل کلرید بزرگترین نگرانی است. حداقل یک واگن حاوی این ماده شناخته شده است، اما او اطمینان داد که مکانیسم های جلوگیری از انتشار مواد خطرناک در آن "هنوز کار می کند".
همانطور که درابیک خاطرنشان کرد، خدمه اورژانس فاصله خود را حفظ خواهند کرد تا زمانی که اطمینان کامل پیدا کنند که نزدیک شدن به چنین خودروهایی و خاموش کردن آنها ایمن است. رئیس آتش نشانی توضیح داد: وقتی به ما می گویند وقت رفتن و خاموش کردن آتش است، بچه های من وارد می شوند و آتش را خاموش می کنند.
وی افزود که واگن‌های ریلی دیگر حاوی مواد کیمیایی دیگری بودند و آتش‌نشانان اکنون منتظر فهرست کامل مقامات محلی و فدرال هستند. در حال حاضر اطلاعاتی از قربانیان و زخمیان در دست نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала