تهدید تروریستی در بلگورود افزایش یافته است

Предположительно фотография разрушений в селе Головчино Белгородской области, обстрелянного с территории Украины
Предположительно  фотография разрушений в селе Головчино Белгородской области, обстрелянного с территории Украины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2023
عضو شوید
هشدار سطح بالایی از تهدید تروریستی در منطقه بلگورود طی فرمانی به طور نامحدود تمدید شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو گلادکوف، رئیس این منطقه در کانال تلگرامی خود این موضوع را اعلام کرد که در منطقه بلگورود، سطح بالای تهدید تروریستی برای مدت نامحدودی گسترش یافته است. تا زمانی که اقدامات حفاظتی بیشتری مورد نیاز باشد، نگهداری خواهد شد.
گلادکوف در پیام ویدئویی خود گفت که در شب 3-4 فبروری، نیروهای مسلح اوکراین (APU) به منطقه بوریسوف شلیک کردند، گلوله ها به قلمرو یک کارخانه صنعتی اصابت کرد. فرماندار گفت: "نیاز آشکار برای ادامه معرفی سطح زرد هشدار تروریستی وجود دارد."
گلادکوف خاطرنشان کرد که چنین حقی مطابق با قوانین فعلی توسط ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین رئیس جمهور روسیه به فرمانداران اعطا شده است. و اکنون رئیس منطقه بلگورود مجبور به استفاده از آن است.
به گفته رئیس منطقه، به محض بهبود وضعیت، اقدامات محدودکننده برداشته خواهد شد. وی افزود: اکنون مهمترین چیز امنیت ساکنان است.
در 1 فبروری، نیروهای مسلح اوکراین روستای Novostroevka در ناحیه شهری Graivoronsky در منطقه بلگورود را گلوله باران کردند. سه خانوار خصوصی آسیب دیدند. علاوه بر این، چندین گلوله در قلمرو یک مزرعه محلی سقوط کرد و به تجهیزات و ساختمان‌های ویژه آسیب رساند.
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نقشه توسعه عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала