- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

زلنسکی: نیروهای اوکراینی آرتموفسک را تسلیم نخواهند کرد

© Photo / The Presidential Office of UkraineПрезидент Украины Владимир Зеленский во время своего визита в Донецкий и Харьковский район
Президент Украины Владимир Зеленский во время своего визита в Донецкий и Харьковский район - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2023
عضو شوید
زلنسکی گفت که نیروهای مسلح اوکراین آرتموفسک را تسلیم نخواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولودیمیر زلنسکی در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست اتحادیه اروپا و اوکراین در کیف گفت: ارتش اوکراین آرتمیوسک را تسلیم نخواهد کرد.
او گفت: "هیچ کس باخموت (آرتموفسک) را تحویل نخواهد داد. ما تا جایی که بتوانیم مبارزه خواهیم کرد."
پیش از این، میخائیل پودولیاک، مشاور رئیس دفتر زلنسکی، از ذکر نام تلفات نیروهای مسلح اوکراین در آرتمیوسک خودداری کرد. در همان زمان، او گفت که کیف "بالاترین قیمت" را برای حفظ شهر می پردازد.
Военнослужащие ВС РФ на блокпосту рядом с территорией завода Азовсталь в Мариуполе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
آرتموفسک در محاصره نیروهای مسلح روسیه
همانطور که اکونومیست قبلا گزارش داده بود، در فرماندهی اوکراین این عقیده وجود دارد که این شهر ارزش خسارات سنگینی را ندارد که در دفاع از آن اجتناب ناپذیر است. رسانه ها همچنین مدعی شدند که ایالات متحده به کی یف توصیه کرده است تا نیروهای خود را از آنجا خارج کند تا مقدمات حمله به جنوب را آغاز کند.
آرتموفسک در بخش تحت کنترل کیف دونتسک، در شمال شهر بزرگ Gorlovka واقع شده است. این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات گروه نظامی اوکراینی در دونباس است.
روز جمعه، ایگور کیماکوفسکی، مشاور سرپرست دونتسک دنیس پوشیلین، به ریانووستی گفت که نیروهای مسلح روسیه در آستانه کنترل کامل آتش بر حلقه اطراف آرتموفسک هستند، اکنون آنها در مرزهای شرقی مستقر شده اند و توپخانه کنترل می کند.
دینیس پوشیلین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوشیلین: وضعیت در آرتموفسک به محاصره عملیاتی نزدیک است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала