زاخارووا: غرب در حال حرکت از جنگ ترکیبی به جنگ آشکارا با روسیه است

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2023
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، که کشورهای غربی از یک جنگ ترکیبی با روسیه به سوی جنگی متعارف در حرکت هستند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، که کشورهای غربی از یک جنگ ترکیبی با روسیه به سوی جنگی متعارف می روند.
Здание Министерства иностранных дел РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2023
وزارت خارجه روسیه: غرب جنایت های کیف را نادیده و برای روسیه دادگاه پیشنهاد می کند
او در یک نشست توجیهی در پاسخ به این پرسش که آیا پیوندها بین فدراسیون روسیه و ایالات متحده در بدترین نقطه از زمان جنگ سرد قرار دارد، گفت: "اکنون می بینیم که چگونه غرب جمعی بیش از پیش به رویارویی آشکار در میدان نبرد کشورمان کشیده می شود. در اینجا همه چیز از آنچه در دهه های گذشته انباشته شده است و کشور ما در گذشته به آن توجه داشته است، عبور و خط زده شده است".
زاخارووا پیشنهادهای روسیه درباره تضمین های امنیتی را که در پایان سال 2021 اعلام شده بود را همچنان یادآور شد.
او افزود: "رهبری روسیه به ویژه وزیر امور خارجه روسیه می گویند، که در آن زمان می شد درباره نکات خاصی صحبت کرد، اما اکنون می بینیم که چگونه غرب از جنگ ترکیبی به سوی جنگ آشکارا می رود".
یادآوری می کنیم، که پس از آغاز عملیات ویژه ای روسیه در 24 فیبروری سال گذشته، کشورهای غربی به رهبری امریکا از اوکراین با ارسال جنگ افزار و مالی پشتیبانی کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала