اسپانیا چهار الی شش تانک تعمیر شده لئوپارد به اوکراین می فرستد

© AP Photo / Michael SohnТанк Leopard 2 на демонстрационном мероприятии, Германия
Танк Leopard 2 на демонстрационном мероприятии, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2023
عضو شوید
ال پاییس: اسپانیا قصد دارد چهار تا شش تانک لئوپارد را به اوکراین عرضه کند.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته اِل پاییس، رقم نهایی به وضعیت 53 تانک که برای حدود 10 سال در ساراگوسا ذخیره شده اند بستگی دارد.
چهارشنبه روزنامه ال پایس به نقل از منابع دولتی گزارش داد که مقامات اسپانیایی قصد دارند به عنوان بخشی از اولین تحویل چهار تا شش تانک تعمیر شده لئوپارد 2A4 به اوکراین منتقل شوند.
اکنون وزارت دفاع اسپانیا در حال مذاکره برای بازسازی فوری تانک ها است. این نشریه تصریح می کند که در حالی که به عنوان اولین گام آلمان انتقال 14 تانک را "و" کانادا - چهار تانک اعلام کردند.
Датский танк Leopard 2 форсирует реку во время совместных учений войск НАТО Trident Juncture 2018 (Единый трезубец) в Норвегии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2023
اسپانیا با تایید آلمان به تأمین تانک های لئوپارد پیوست
این روزنامه می نویسد که هزینه تعمیر تانک های لئوپارد اسپانیایی می تواند بیش از نیم میلیون یورو در هر واحد باشد. دوره تخمینی برای بازسازی تانک ها دو ماه و نیم مصادف با مدت دوره ای است که توسط ارتش پادشاهی برای آموزش نفتکش های اوکراینی ایجاد شده است. در مرکز ملی آموزش ساراگوسا برگزار خواهد شد.
همانطور که این نشریه تصریح می کند، وزارت دفاع همچنین می تواند مجموعه ای از قطعات یدکی لئوپارد را به کیف تامین کند. تامین مهمات - گلوله های 120 میلی متری سخت تر است، زیرا اسپانیا آنها را تولید نمی کند، در نتیجه، باید به ذخایر ارتش پادشاهی متوسل شد.
Танки Abrams армии США 2-й бригады 69-го полка 2-го батальона на железнодорожной станции в Литве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2023
وزارت دفاع اسپانیا تانک هایی را که ده سال در دیپو نگهداری می شدند به اوکراین می دهد
پیش از این، مارگاریتا روبلز، وزیر دفاع اسپانیا گفته بود که مادرید می تواند در بهار تانک به کیف بفرستد، اما هنوز تعداد دقیق خودروهای جنگی مشخص نشده است. در 17 جنوری، خوزه مانوئل آلبارز، وزیر امور خارجه اسپانیا اطمینان داد که دولت این کشور امکان انتقال این خودروهای نظامی به کیف را بررسی نمی کند. درست روز بعد، وزیر گفت که تصمیم مربوطه باید مشترکاً با متحدان پادشاهی گرفته می شد.
در تابستان 2022، اطلاعاتی در مطبوعات اسپانیا منتشر شد مبنی بر اینکه دولت این کشور در حال بررسی موضوع انتقال احتمالی 10 تانک لئوپارد به اوکراین است. با این حال، در ماه آگوست، مقامات اسپانیایی اعلام کردند که خودروها در وضعیت نامناسبی هستند، بنابراین هنوز نمی توان آنها را به کی‌یف منتقل کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала