تظاهرات در نورنبرگ در برابر فرستادن جنگ افزار به اوکراین

© AFP 2023 / Patrik StollarzВоеннослужащие разгружают боевые танки M1 Abrams в Германии
Военнослужащие разгружают боевые танки M1 Abrams в Германии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2023
عضو شوید
صدها نفر در خیابان های نورنبرگ آلمان در اعتراض به فرستادن جنگ افزار به اوکراین تظاهرات کردند.
به گزارش اسپوتنیک، گواهان به طور زنده تظاهرات صدها نفر را که شب پیش به خیابان های نورنبرگ آلمان در اعتراض به فرستادن جنگ افزار به اوکراین دست به راهپیمایی زده بودند، پخش کردند.
با وجود بارش باران و هوای خنک معترضان با پلاکاردها و بنرهایی در سطح شهر راهپیمایی کردند. یکی از گروه ها یک بنر سرخ بزرگ با جمله "ما خط قرمز هستیم!" را با خود داشت.
Новоназначенный министр обороны Германии Борис Писториус на церемонии приветствия в Министерстве обороны в Берлине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وزیر دفاع آلمان: به اوکراین جنگنده نمی دهیم
فعالان دیگر پوسترهایی در دست داشتند که خواستار "مذاکرات صلح به جای تدارکات تسلیحات!" برخی از معترضان بنرهایی با این مضمون حمل می کردند که "اگر یک شهروند ناراحت شود، ناگهان تبدیل به یک افراطی راست می شود".
به گفته پلیس نورنبرگ، سازمان دهندگان این اقدام قصد داشتند از ساعت 18:45 تا 21:00 دوشنبه گذشته در مرکز نورنبرگ تجمع و راهپیمایی اعتراضی برگزار کنند.
یادآوری می کنیم، که هفته گذشته دولت آلمان پس از فشار متحدان ناتو اعلام کرد، که لئوپارد 2 را به اوکراین منتقل می کند و اجازه می دهد تانک های آلمانی را به دیگر کشورهایی که آنها را در اختیار دارند، عرضه کند. آلمان در مرحله اول قصد دارد یک شرکت 14 لئوپارد 2 نوع A6 را از سهام بوندسوهر تهیه کند.
روسیه در بهار یادداشتی به کشورهای عضو اتحاد آتلانتیک شمالی به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرد. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه، خاطرنشان کرد که محموله های تسلیحات غربی به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала