- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

زاخارووا: سخنان وزیر خارجه آلمان جنگ از پیش طراحی شده در برابر روسیه را تایید می کند

© SputnikМария Захарова во время еженедельного брифинга (22 декабря 2022). Москвa
Мария Захарова во время еженедельного брифинга (22 декабря 2022). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2023
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: سخنان وزیر امور خارجه آلمان درباره تامین تانک به اوکراین، جنگی که از پیش در برابر روسیه طراحی شده بود را تأیید می کند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: سخنان آنالنا بربوک وزیر امور خارجه آلمان درباره تامین تانک به اوکراین، جنگی که از پیش در برابر روسیه طراحی شده بود را تأیید می کند.
یادآوری می کنیم، که روسیه پیش از این به دلیل فرستادن جنگ افزارها به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد، که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد، که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала